تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل توسعه مرروگرهای جدیدی را در دستور کار قرار داد

گوگل به کاربران اتحادیه اروپا مرروگرهای متفاوتی را ارائه می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل مرورگرها و موتورهای جستجوی خاص و متفاوتی برای کاربران حاضر در اتحادیه اروپا در فروشگاه مجازی خود (Google Play) قرار داده است که نسبت به سایر نقاط دنیا متفاوت است.

این اقدام گوگل پس از آن صورت گرفت که این غول فناوری آمریکایی به علت برخی از تخلفات و عدم تمکین از قوانین مصوب در اتحادیه اروپا ۴.۳ میلیارد دلار جریمه شد. یکی از مدیران ارشد گوگل در رابطه با ارائه مرورگرهایی متفاوت در این منطقه از جهان گفت: ما همواره درصدد افزایش رضایت کاربران خود هستیم و با اتخاذ تصمیمات و تدابیری ویژه برای هر نقطه از دنیا در تلاش هستیم تا به تمامی قوانین احترام بگذاریم.

کاربران اتحادیه اروپا با مراجعه به Google Play به راحتی می‌توانند مروگرها و موتورهای جستجوی متفاوتی را یافته و در گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کنند. به عنوان مثال در اتحادیه اروپا مرورگرهای Qwant , duckduck Go جایگزین Firefox , Microsoft Edge شده‌اند. البته گزینه‌های دیگری نیز در این طرح دچار تغییر شده‌اند و این جایگزینی‌ها تنها محدود به دو مرورگر ذکر شده نیست.

گوگل به کاربران اتحادیه اروپا مرروگرهای متفاوتی را ارائه می‌دهد

گوگل در ماه‌های گذشته درگیری‌های سختی را با قانون گذاران اتحادیه اروپا داشته است و بارها از سوی سیاست مداران و برخی از کاربران این کشورها به اعمال فشار بر شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند متهم شده است. تقریبا تمامی سازندگان مطرح تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید پیش از تحویل دستگاه‌های خود به دست مشتریان اپلیکیشن‌های Google Map, Google Chrome را روی آن‌ها نصب می‌کنند.

سیاست مداران اتحادیه اروپا با انتقاد گسترده از سیاست‌های گوگل آن‌ها را ناقض حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می‌دانند و گفته‌اند: گوگل به جای استقبال و تشویق شرکت‌های نوظهور در حوزه فناوری با حمایت همه جانبه خود از شرکت‌های بزرگ که از جایگاه مستحکمی در بازارهای جهان برخوردار هستند، عدالت را در فضای مجازی و به ویژه فروشگاه خود رعایت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: بازگو کردن تقویم کاری، قابلیت جدید دستیار صوتی گوگل

انتهای پیام/

گوگل سیاست‌های خود در اتحادیه اروپا را تا حدودی تغییر می‌دهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل توسعه مرروگرهای جدیدی را در دستور کار قرار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..