تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید مدیرکل صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن، تجارت و هیات همراه از پتروشیمی اروند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند: در این دیدار، ابتدا حسن نشان زاده مقدم، نایب رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل پتروشیمی اروند، ضمن خوش آمد گویی و خیرمقدم به بازدیدکنندگان، این دیدار‌ها را مایه آینده‌ای روشن‌تر برای پتروشیمی اروند و صنعت پتروشیمی دانسته و با اشاره به شرایط تولید، خواستار رفع مشکلات موجود در تامین مواد اولیه و قطعات گردید.

بازدید مدیرکل صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن، تجارت و هیات همراه از پتروشیمی اروند

وی همچنین با برشمردن جایگاه صنعت پتروشیمی در اقتصاد ایران اظهار نمود: صنعت پتروشیمی نقش موثری در بازار ارز ایفا کرده و از سوی دیگر محصولات تولیدی این صنعت، مواد اولیه بخش‌های زیادی از اقتصاد ایران را فراهم کرده است.

در ادامه، مهندس نشان زاده مقدم بر عزم راسخ خود و مجموعه پتروشیمی اروند برای محقق کردن برنامه‌های توسعه‌ای در سال ” رونق تولید” تاکید کردند.

مهدی صادقی نیارکی، مدیرکل صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در جریان این بازدید ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در پتروشیمی اروند، اظهار نمود: با توجه به اهمیت پتروشیمی اروند در عرضه محصولات و زنجیره pvc، وزارتخانه برای حل مشکلات موجود اهتمام جدی دارد.

وی همچنین سال ۹۷ را سال روسفیدی صنعت پتروشیمی دانسته و خاطر نشان کرد: “خدمت صنعت پتروشیمی به کشور ماندگار خواهد ماند. ”

صادقی نیارکی، با بیان اینکه صنعت پتروشیمی کشور نیازمند توسعه فرهنگ مشارکت تامین کنندگان است نقش فعال پتروشیمی اروند را در این زمینه ستود و افزود: “امروزه صنعت پتروشیمی قابلیت ایجاد تمرین خوب در زمینه‌ی توسعه فرهنگ مشارکت تامین کنندگان را دارا می‌باشد. ”




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید مدیرکل صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن، تجارت و هیات همراه از پتروشیمی اروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..