تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید رحمانی فضلی بر لزوم اقدامات فوری برای بازسازی زیرساخت‌های ارتباطات در مناطق سیلزده

وزیر کشور در نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اتخاذ تمهیدات لازم برای برنامه‌ریزی و ارزیابی خسارت‌های وارده به زیر ساخت‌های ارتباطات سیار و ثابت در مناطق سیلزده و پیش‌بینی اعتبارات لازم برای جبران آن و تهیه طرح ها و برنامه های عملیاتی جهت بازسازی و نوسازی این زیر ساخت ها را خواستار شد.

تاکید رحمانی فضلی بر لزوم اقدامات فوری برای بازسازی زیرساخت‌های ارتباطات در مناطق سیلزده عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نامه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اتخاذ تمهیدات لازم برای برنامه‌ریزی و ارزیابی خسارت‌های وارده به زیر ساخت‌های ارتباطات سیار و ثابت در مناطق سیلزده و پیش‌بینی اعتبارات لازم برای جبران آن و تهیه طرح ها و برنامه های عملیاتی جهت بازسازی و نوسازی این زیر ساخت ها را خواستار شد.

در نامه  رحمانی‌فضلی وزیر کشور و قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور خطاب به جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آمده است:

با عنایت به دستور مقام محترم ریاست جمهوری در جلسه ۱۸-۱-۹۸ هیئت وزیران به منظور ایجاد عزم ملی و بسیج همه ظرفیت ها و امکانات اعم از بخش دولتی و غیر دولتی برای کاهش آلام هموطنان سیل زده و بازسازی و جبران هرچه سریعتر خسارتهای مادی و معنوی وارده با توجه به وظایف و ماموریتهای آن وزارت در بازسازی و نوسازی زیر ساخت های ارتباطات سیار و ثابت لازم است ضمن اتخاذ تمهیدات فوری در بخش مربوطه به نحوی برنامه ریزی و عمل شود تا با همکاری و هماهنگی شورای هماهنگی مدیریت بحران استانهای حادثه دیده در حداقل زمان ممکن و با بررسی و ارزیابی میزان خسارت های وارده و همچنین پیش بینی تامین اعتبار برای جبران آن، نسبت به تهیه طرح ها و برنامه ها و عملیاتی نمودن آنها برای بازسازی و نوسازی و احیاء زیر ساخت های خطوط تلفن اعم از سیار و ثابت که ضرورتاً می بایست در آن زمانبندی نیز لحاظ شده باشد اقدام و یک نسخه از آن جهت بررسی به این وزارت ارسال گردد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/618131

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید رحمانی فضلی بر لزوم اقدامات فوری برای بازسازی زیرساخت‌های ارتباطات در مناطق سیلزده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..