تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنس به کنگره هشدار داد

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در یادداشتی با اعلام اینکه قوانین مهاجرتی این کشور نواقص دارد، از کنگره خواست در چارچوب اصلاح این قوانین گام بردارد.

پنس به کنگره هشدار داد   مایک پنس ، معاون رئیس جمهور آمریکا، در یادداشتی از کنگره خواست برای پایان دادن به بحران مرزی اقدامی انجام دهد.

او در این مطلب نوشت: این هفته با هجوم هزاران مهاجر غیرقانونی به یوما، داگلاس نیکولز، شهردار این شهر حالت فوق‌العاده اعلام کرد. همانگونه که شهردار هشدار داد، هجوم ناگهانی مردم گسترده‌تر از آن بود که بتوان آن را تحمل کرد. هفته گذشته زمانی که با کارکنان زن و مرد اداره گمرک و حفاظت مرزی دیدار کردم، نخستین موضوعی که توجهم را جلب کرد، وضع فوق‌العاده انسانی و امنیت ملی بود که در مرز جنوبی با آن مواجهیم.

معاون ترامپ افزود: ما با یک بحران جدی دست به گریبانیم و آنچه به این بحران دامن می‌زند، نواقصی است که در قوانین مربوط به مهاجرت وجود دارد و کنگره نیز از اصلاح آن خودداری می‌کند.

پنس اضافه کرد: این بحران بی‌سابق است. هر روز جلوِ حدود سه هزار خارجی که تلاش می‌کنند از مرز جنوبی وارد کشور شوند، گرفته می‌شود. تنها در شش ماه اخیر، اداره گمرک و حفاظت مرزی بیش از ۳۶۰ هزار خارجی را دستگیر کرد که معادل کل افرادی است که در تمام سال مالی ۲۰۱۸ دستگیر شده بودند.

او در ادامه نوشت: برای نخستین بار تعداد زیادی از این مهاجران خانواده و کودکان بدون همراه بودند و تعداد آن‌ها درحال افزایش است به گونه‌ای که شاهد افزایش ۳۷۰ درصدی تعداد خانواده‌هایی هستیم که در این سال مالی تاکنون در مرز دستگیر شده‌اند. این افراد آسیب‌پذیر از طرف قاچاقچیانی که آن‌ها را به مرزهای جنوبی آمریکا می‌آورند، در معرض خطر زیادی قرار دارند. گزارش‌ها حاکی از آن است که حدود ۷۰ درصد از مهاجران غیرقانونی قربانی خشونت می‌شوند و گروه پزشکان بدون مرز اعلام کرد حدود یک سوم زنان هدف آزار و اذیت قرار می‌گیرند.  اما این بحران انسانی امنیت ملی آمریکا را نیز به خطر می‌اندازد.

معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه اعلام کرد: این بحران زندگی مردم را در هر دو طرف مرز در معرض خطر قرار می‌دهد و کنگره برای پایان دادن به آن باید درصدد برآید نواقص قانونی را که کارتل‌های مواد مخدر و قاچاقچیان انسان با استفاده از آن به فریب خانواده‌های آسیب‌پذیر می‌پردازند تا سفر طولانی و خطرناک به مرزهای جنوبی آمریکا را انجام دهند، اصلاح کند. این اقدام با تغییر دادن قوانین پناهندگی فدرال آغاز می‌شود، قوانینی که بسیاری از مهاجران را به تلاش برای عبور غیرقانونی از مرز تشویق می‌کند.

پنس در انتهای این یادداشت نوشت: کنگره باید قوانین پناهندگی را به گونه‌ای تنظیم کند که هدف اصلی آن یعنی کمک به قربانیان آزار و اذیت‌های دولتی تامین شود. علاوه بر آنکه زمان نگاهداری کودکان به همراه خانواده هایشان در بازداشتگاه‌ها باید افزایش یابد تا بتوانند در کل زمانی که مراحل قانونی رسیدگی به پرونده آن‌ها طی می‌شود، کنار هم باشند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/618129

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنس به کنگره هشدار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..