تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، با بیان اینکه این پویش همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان به صورت هماهنگ برگزار می‌شود، گفت: تلاش مجموعه آموزش و پرورش این بوده است که هر مدرسه را به عنوان یک پایگاه همدلی تعریف کنیم.

 وی با اشاره به این که اجرای این طرح تأثیرات تربیتی زیادی را بین دانش‌آموزان به وجود می‌آورد، افزود: دانش‌آموزان به ویژه از لحاظ تربیتی حس نوعدوستی را در خود تقویت می‌کنند.

قربانی بیان کرد: در قالب این طرح، دانش‌آموزان می‌توانند قطره‌ای از گرفتاری‌ها و آلام و تنگنا‌های بوجود آمده برای هموطنان سیل زده را برطرف کرده و همدلی لازم را با این عزیزان ثابت کنند.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش همکاران مدارس، اجرای این طرح را بسیار انسان دوستانه توصیف و اعلام کرد: این برنامه ظرفیت بالای آموزش و پرورش برای کمک به هموطنان گرفتار در سیل را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر این که رویکرد اجرای طرح سیل مهربانی، افزایش حس نوعدوستی بین دانش‌آموزان است، عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان پیام‌های بزرگی دارد که بزرگترین این پیام‌ها همدلی با سایر هموطنان و خود را از یک جنس و یک خانواده دانستن است.

گفتنی است؛ همزمان با سراسر کشور آیین سیل مهربانی با عنوان «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» در مدارس استان کردستان با مشارکت تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار و کمک‌های اهدایی شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان جمع‌آوری شد تا برای مناطق سیل‌زده کشور ارسال شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح پویش «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..