تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۱۶ روستای کردستان به اینترنت پرسرعت متصل هستند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فردین سعیدی گفت: تعداد روستا‌های بهره‌مند از اینترنت پرسرعت مخابرات، ۴۶۱ مورد و روستا‌های برخوردار از اینترنت LTE نیز ۳۳۹ مورد است.

وی ظرفیت پهنای باند ورودی استان را در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید ۶، ۳ گیگابایت اعلام کرد و افزود: این رقم در سال گذشته به ۱۱۷ گیگابایت در ثانیه افزایش یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با بیان اینکه ۳۰ شهر استان تحت پوشش اینترنت LTE & ۴G هستند، افزود: تعداد شهر‌های بهره‌مند از اینترنت ۳G از ۲ شهر در سال ۹۲ به ۳۰ شهر در سال ۹۷ رسید.

سعیدی ضریب نفوذ مشترکان اینترنت پرسرعت را در استان تا پایان سال گذشته ۷۷، ۳ درصد اعلام کرد و یادآور شد: این رقم در ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۶، ۳۷ درصد بود.

وی تاکید کرد: خطوط دایری تلفن ثابت مخابرات در استان تا پارسال ۵۱۸ هزار و ۹۳۹ خط بود و ضریب نفوذ آن از ۳۱، ۵۳ درصد سال ۹۲ به ۳۱، ۶۲ درصد در سال ۹۷ ارتقا یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان از واگذاری ۵۱۸ هزار و ۹۳۹ خط تلفن ثابت در استان خبر داد و گفت: خطوط واگذار شده اینترنت پرسرعت نیز اکنون ۱۵۱ هزار و ۵۶۹ مورد است.

انتهای پیام/م

بهره مندی روستاهای کردستان از اینترنت پرسرعت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۱۶ روستای کردستان به اینترنت پرسرعت متصل هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..