تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت ۵۴۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دیواندره

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری دیواندره، جعفر توان در اولین جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید شهرستان دیواندره، گفت: این شهرستان با توجه به جمعیت و سهمیه اعتبارت اشتغال پایدار روستایی در سال ۹۷ با ۵۴۶ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال رتبه نخست استان در پرداخت این تسهیلات را داشت.

وی افزود: اعتبارات اشتغال پایدار روستایی به ۴۱۳ طرح در بخش کشاورزی، ۲۱ طرح در بخش صنعت و ۱۰۴ طرح در بخش خدمات برای اشتغالزایی یک هزار نفر پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان دیواندره ادامه داد: به پنج طرح کشاورزی، ۱۱ طرح در بخش صنعت و دو طرح در بخش خدمات نیز ۹۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات فراگیر پرداخت شده است.

توان یادآور شد: هفت طرح بزرگ اشتغالزایی و صنایع تبدیلی، تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده‌اند که بخشی از آنها به بهره برداری رسیده و تعدادی هم در حال احداث هستند.

وی با بیان اینکه ۲۲.۵ درصد اعتبارات دفتر امور روستایی استان را شهرستان دیواندره جذب کرده است، بیان کرد: از محل اعتبارات دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان مبلغ ۱۰۲ میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغالزایی شهرستان جذب شده است.

فرماندار شهرستان دیواندره گفت: در بحث مشاغل خانگی و کسب و کار خرد مبلغ ۶۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به متقاضیان پرداخت شده است.

توان به مشکلات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی اشاره کرد و اظهار کرد: متأسفانه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی سال جدید و امهال تسهیلات شامل دامداری نمی‌شود و با توجه به اینکه ۵۸ درصد اقتصاد این شهرستان بر پایه کشاورزی و دامداری است، این بخش نیازمند بازنگری و توجه ویژه دارد.

وی افزود: تمامی طرح‌های اشتغالزایی شهرستان که از محل تسهیلات پایدار روستایی و فراگیر اجرا شده‌اند، به صورت مستمر توسط اعضای کارگروه بازرسی خواهند شد.

فرماندار شهرستان دیواندره در پایان سخنان خود یادآور شد: امیدواریم با توجه به منابع طبیعی و نیروی انسانی موجود در شهرستان با همدلی اعضای کارگروه به بهترین نحو ممکن در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید گام‌های مهمی برداشته شود.

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در دیواندره



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت ۵۴۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دیواندره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..