تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک۲۵۰ میلیون تومانی فعالان گردشگری قم به سیل زدگان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم گفت:فعالان گردشگری این استان مراتب ارادت خود را به هموطنان سیل زده با کمک‌های نقدی و غیر نقدی به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه انجمن صنفی خانه مسافر نیز در این امر خدا پسندانه فعال بود افزود: انجمن صفی مهمانپذیران قم نیز کمک‌های خود را اعم از کالای نقدی و غیر نقدی به هموطنان گرفتار سیل اهدا کرده اند.

وی ادامه داد: انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی کمک‌های خود شامل برنج، البسه، مواد بهداشتی، چای و قند و دیگر مایحتاج روزانه سیل زدگان را در قالب چهار دستگاه کامیون ارسال کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم عنوان کرد: جامعه هتلداران و هتل آپارتمان‌های قم نیز از جشن مهر ورزی استقبال کرده اند و قرار است که ۵۰ درصد در آمد نیمه شعبان را به سیل زدگان اختصاص دهند و همچنین هتل و آپار تمان‌هایی که تالار پذیرایی دارند درآمد ۲۰ میهمان روز و شب نیمه شعبان را به حساب ستاد کمک‌های مردمی سیل زدگان واریز کنند.

جشن مهرورزی باهدف جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد که فعالان گردشگری قم در این جشن حضور فعالی داشتند.

سیل در هفته‌های نخست سال جاری منجربه خسارت‌های جانی و مالی در نقاط مختلف کشور شد.

انتهای پیام /ح

فعالان گردشگری قم ۲۵۰ میلیون تومان به سیل زدگان کمک کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک۲۵۰ میلیون تومانی فعالان گردشگری قم به سیل زدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..