تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محصولات ۴۶ واحد پارک علم و فناوری اردبیل در حال تجاری‌ سازی

ساعت: 13:19 منتشر شده در مورخ: 1398/01/31 شناسه خبر: 1478131

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: محصولات 46 واحد پارک علم و فناوری اردبیل در حال تجاری‌ سازی است که در آینده سبب اشتغال و ارزآوری بیشتر در استان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،حبیب ابراهیم پور  امروز در گفتگو با خبرنگاران  ازفعال شدن د 56 واحد فناوری و 24 شرکت دانش‌بنیان در استان اردبیل خبر داو گفت: با برنامه‌ریزی مناسب از طرح‌های فناورانه و پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی  و شکت های دانش بنیان نیز حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

وی با تشریح اینکه شرکت‌های دانش بنیان به چهار دسته نوپای 2 ، نوپای یک، تولیدی نوع 2 و تولیدی نوع یک طبقه‌بندی می شود، بیان داشت: پارک علم و فناوری از شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده های جدید برای کسب و کار نوین حمایت مالی می کند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: برای حمایت از استارتاپ ها، زنجیره های مختلف کسب و کارهای استارتاپی در استان ایجاد می شود.

وی پارک علم و فناوری  را به عنوان بازوی قدرتمند فکری دانست و گفت: بسته های پیشنهادی متنوعی به منظور توسعه فعالیت های دانش بنیان که از محورهای مهم توسعه مورد تاکید دولت محلی است توسط پارک علم و فناوری آماده ارائه است.

ابراهیم پور همچنین از آمادگی پارک علم و فناوری استان اردبیل جهت ارائه حمایت های لازم به شتاب دهنده ها و برای پیشبرد اهداف و تکمیل زنجیره اقتصاد دانش بنیان خبر داد.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک در راستای توسعه فعالیت های خود و رقابت در بازارهای جهانی صادرات محور می شوند، گفت: در حال حاضر برخی شرکت‌ های دانش ‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری توانسته اند به مرحله صادرات محصول دست یابند و نیاز است این شرکت ها بیش از این در بازارهای جهانی حضور داشته باشند.

ابراهیم پور گفت: به منظور کیفی ‌سازی تولیدات و داشتن ارتباطی تنگاتنگ با بازارهای جهانی نیاز است تا 2 اصل مهم تجاری ‌سازی و انبوه تولید در دستور کار شرکت ‌های دانش‌ بنیان قرار گیرد.

وی درباره احداث ساختمان پارک بیان داشت: ساختمان پارک علم و فناوری اردبیل در زمینی به مساحت 15 هکتار در سفر رییس جمهوری به اردبیل کلنگ زنی می شود.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیلبا اشاره به پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای فناورانه گفت: تسهیلات 30 تا 100 میلیون تومانی با سود کم برای استارت آپ ها در نظر گرفته شده است.

ابراهیم ‌پور بیان کرد: محصولات 46 واحد پارک اردبیل در حال تجاری‌ سازی است که در آینده سبب اشتغال و ارزآوری بیشتر در استان می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محصولات ۴۶ واحد پارک علم و فناوری اردبیل در حال تجاری‌ سازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..