تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح تابلوی پیشنهادی برای خیابان استاد شجریان

۸۵۴۲۸۱

۱۱۷ 

هفته گذشته اعضای شورای شهر تهران با نامگذاری خیابانی به نام «محمد رضا شجریان» موافقت کردند. امروز نیز تصویری از طرح تابلوی پیشنهادی به شهرداری تهران برای خیابان استاد شجریان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

برترین‌ها: هفته گذشته اعضای شورای شهر تهران با نامگذاری خیابانی به نام «محمد رضا شجریان» موافقت کردند.

اعضای شورای شهر تهران در بررسی تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران پیشنهاد دادند که بلوار فلامک جنوبی و شمالی در منطقه ۲ به نام استاد «محمدرضا شجریان» نامگذاری شود.

طرح تابلوی پیشنهادی برای خیابان استاد شجریان

این پیشنهادات با 15 رای موافق و بدون مخالف امروز در شورای شهر تهران تصویب شد.

امروز نیز تصویری از طرح تابلوی پیشنهادی به شهرداری تهران برای خیابان استاد شجریان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

طرح تابلوی پیشنهادی برای خیابان استاد شجریان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح تابلوی پیشنهادی برای خیابان استاد شجریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..