تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت نامشخص علی کریمی برای دیدار با الهلال

۸۵۴۲۷۸

۱۹۲ 

هافبک میانی آبی پوشان امروز با این تیم تمرین نکرد تا باعث افزایش نگرانی سرمربی این تیم قبل از دیدار با الهلال شود.

خبرگزاری مهر: آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان قبل از سفر به امارات پیش از ظهر امروز در زمین تهرانسر و با حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار شد تا استقلالی‌ها پس از این تمرین آماده سفر به امارات شوند.

حضور وریا غفوری و طارق همام دو مصدوم سابق این تیم در تمرینات گروهی و آمادگی آنها برای حضور در دیدار مقابل الهلال خبر خوبی بود که از تمرین استقلال به گوش رسید و در مقابل، خبر نگران کننده، تمرین نکردن علی کریمی با تیم بود.

هافبک میانی آبی پوشان امروز در محل تمرین این تیم حضور یافت اما با صلاحدید کادر فنی و پزشکی در تمرین شرکت نکرد. کریمی در لیست سفر به امارات قرار دارد اما در بازی کردن او مقابل الهلال ابهام وجود دارد.

استقلالی‌ها برای این بازی فرشید اسماعیلی و فرشید باقری را هم در اختیار ندارند و اگر علی کریمی هم شرایط حضور در بازی را پیدا نکند، کار آنها مقابل الهلال دشوار خواهد شد.

دیدار استقلال و الهلال از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه سوم اردیبهشت در کشور امارات برگزار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت نامشخص علی کریمی برای دیدار با الهلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..