تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باران کوثری، پارسا پیروزفر و حبیب رضایی روی پوستر «بی‌حسی موضعی»/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «بی‌حسی موضعی» که در بخش جلوه‌گاه شرق جشنواره جهانی فجر حضور دارد روز جمعه ۳۰ فروردین برای نخستین بار در سینما فلسطین و چارسو به نمایش درآمد و با استقبال خوب مخاطبان و منتقدان رو به رو شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جلال، دانشجوی سابق رشته فلسفه، متوجه می‌شود خواهرش که به اختلال روانی دو قطبی مبتلاست، با مردی ثروتمند به نام شاهرخ ازدواج کرده که به شرط‌بندی بازی فوتبال اعتیاد دارد. جلال با عصبانیت از خانه بیرون می‌زند تا به خانه دوستش، بهمن، برود که یک آهنگساز زیرزمینی است. در مسیر جلال با یک راننده تاکسی به نام ناصر آشنا می‌شود و این دو شب عجیبی را در کنار هم سپری می‌کنند.

حبیب رضایی، باران کوثری، پارسا پیروزفر، حسن معجونی و سهیل مستجابیان بازیگران فیلم «بی‌حسی موضعی» هستند.

طراحی پوستر «بی حسی موضعی» را تویک زادوریان و آرش ایزد (با سپاس از لیلا مدن پور) بر عهده دارند.

۵۷۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باران کوثری، پارسا پیروزفر و حبیب رضایی روی پوستر «بی‌حسی موضعی»/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..