تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت‌رسانی پدر شهید حججی به سیل‌زدگان پلدختر +فیلم

خدمت‌رسانی پدر شهید حججی در میان سیل‌زدگان پلدختر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه رسمی شهید مدافع حرم محسن حججی در اینستاگرام ویدئویی از پدر این شهید والامقام در حین خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده پلدختر منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

گفتنی است؛ پس از وقوع سیل در پلدختر هزاران جهادگر از اقصی نقاط کشور به این شهر رفته و به مردم سیل‌زده خدمت‌رسانی کردند. پدر شهید محسن حججی نیز برای کمک به سیل زدگان خود را به این شهر رساند و در کنار نیروهای جهادی اقدام به پاکسازی گل و لای از سطح شهر پلدختر کرد.

 در ادامه می‌توانید کمک‌رسانی پدر شهید مدافع حرم محسن حججی در مناطق سیل‌زده پلدختر را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت‌رسانی پدر شهید حججی به سیل‌زدگان پلدختر +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..