تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غایبان استقلال مقابل الهلال عربستان مشخص شد

تعدادی از بازیکنان استقلال به دلیل محرومیت و مصدومیت از همراهی تیمشان برابر حریف عربستانی بازماندند.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی روز سه شنبه هفته جاری به مصاف تیم الهلال می‌رود که برخی بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت نتوانستند تیمشان را در سفر به امارات همراهی کند.

غایبان استقلال مقابل الهلال عربستان مشخص شد
فرشید اسماعیلی بازیکن تیم فوتبال استقلال که با دریافت ۲ کارت زرد در دیدار برابر الهلال محروم بود این روز‌ها درگیر مصدومیت است و تا پایان فصل نمی‌تواند آبی پوشان را همراهی کند و باید زیر تیغ جراحی برود.

فرشید باقری به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال دیدار برابر الهلال را از دست داد.

الهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را برابر الهلال عربستان همراهی کند.

محسن کریمی به دلیل مصدومیت از همراهی آبی پوشان برابر حریف عربستانی بازمانده است.

روح الله باقری مهاجم تیم فوتبال استقلال هم در لیست استقلال برابر الهلال حضور ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غایبان استقلال مقابل الهلال عربستان مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..