تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع قطعی برق ۱۱۳۹روستای لرستان/ تلاش شبانه روزی ۱۰۰ اکیپ اجرایی

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فریدون خودنیا با تاکید بر اینکه قطعی برق ۹۹.۵ درصد روستاهای سیل‌زده لرستان برطرف شده است، گفت: در حال حاضر تنها ۶ روستا در مناطق کوهستانی و دوره افتاده استان به دلیل نبود راه دسترسی با قطعی برق مواجه هستند که تا عصر امروز مشکل دو روستای باقی‌مانده در منطقه پل‌دختر برطرف خواهد شد.

 خودنیا  با اشاره بر اینکه در پی وقوع سیلاب اخیر در لرستان برق یک هزار و ۱۴۵ روستای استان قطع شده بود، گفت: با تلاش بی‌وقفه بیش از ۱۰۰ اکیپ عملیاتی تاکنون مشکل قطعی برق یک هزار و ۱۳۹ روستای لرستان برطرف شده است.

رفع خاموشی بیش از ۹۹ درصد روستاهها

وی با تاکید بر اینکه خاموشی ۹۹.۵ درصد روستاهای سیل‌زده لرستان رفع شده است، ادامه داد: در حال حاضر تنها ۶ روستا در مناطق کوهستانی و دوره افتاده استان به دلیل نبود راه دسترسی با قطعی برق مواجه هستند که تا عصر امروز مشکل دو روستای باقی‌مانده در منطقه پل‌دختر برطرف خواهد شد.

خودنیا خسارت سیلاب به تاسیسات برق استان لرستان را ۱۱۹ میلیارد تومان برشمرد و افزود: در حال حاضر برق بسیاری از مناطق به صورت موقت وصل شده است و درصددیم با تامین اعتبار لازم کار بازسازی شبکه را هر چه سریعتر آغاز کنیم.

افزایش ظرفیت شبکه برق پل‌دختر برای مواجه با افزایش دما

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به افزایش ظرفیت شبکه برق پل‌دختر برای مواجه با افزایش دمای این منطقه در اواسط اردیبهشت‌ماه، گفت: شهرستان پل‌دختر در منطقه‌ای گرمسیری واقع شده که درصددیم ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده به منظور جلوگیری از ضعف ولتاژ احتمالی ظرفیت شبکه شهرستان را افزایش داده تا برقی پایدار را همزمان با گرم‌تر شدن هوا در اختیار ساکنان این مناطق قرار بدهیم.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع قطعی برق ۱۱۳۹روستای لرستان/ تلاش شبانه روزی ۱۰۰ اکیپ اجرایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..