تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رصد و نظارت دقیق بر امور مراکز درمانی در استان البرز

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در بازدید سرزده از بیمارستان امام حسین(ع) محمدشهر، با اشاره به اینکه کار نظارتی دولت تعطیلی ندارد، افزود: ما بعنوان نمایندگان دولت در استان البرز به تبعیت از ماموریت های محوله همواره باید در کنار مردم باشیم.
وی ادامه داد: رصد و پایش مسائل و موضوعات مختلف در تمامی حوزه ها بویژه سلامت، بهداشت و درمان البرز را از اهم تعهدات خود می دانم.
شهبازی گفت: این نظارت ها توجه سایر مدیران و مسئولان استانی را نیز بیش از گذشته به حوزه سلامت در البرز معطوف می کند.
وی افزود: در ایام مبارکی قرار داریم و در حال سپری کردن هفته جوان هستیم که متناسب با این مناسبت جشن ها و مراسم ویژه ای در البرز در حال برگزاری است. 
استاندار البرز اضافه کرد: بیمارستان امام حسین(ع) محمدشهر در شهرستان کرج در دولت تدبیر و امید تکمیل و تجهیز شده و از امکانات خوبی برخوردار است. 
وی گفت: اداره این بیمارستان با بخش خصوصی است و هر کجا بخش خصوصی و مردم وارد عمل می شوند نتایج خوبی حاصل می شود.
شهبازی با اشاره به اینکه هفته سلامت از اول اردیبهشت آغاز می شود، افزود: به فرمانداران بعنوان روسای سلامت و امنیت غذایی شهرستان ها، مسئولان حوزه اجتماعی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی توصیه می کنم که رصد و نظارت دقیقی بر امور مراکز درمانی داشته باشند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رصد و نظارت دقیق بر امور مراکز درمانی در استان البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..