تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام نتیجه تحقیق از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه

نماینده تالش در مجلس نتیجه تحقیق و تفحص پارلمان از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی: محمود شکری، عضو هیئت تحقیق و تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت این تحقیق و تفحص گفت: جمع‌بندی نهایی در این زمینه انجام شد و گزارش در اختیار مجلس قرار داده شد.

اعلام نتیجه تحقیق از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه
وی با اشاره به جمع‌بندی صورت گرفته در این تحقیق و تفحص، ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده از سوی کمیته مربوطه به این نتیجه رسیدیم که تخلف تاثیرگذاری در روند واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی رخ نداده است.

نماینده مردم تالش در مجلس با بیان اینکه در روند واگذاری پالایشگاه موارد قانونی رعایت شده است، تصریح کرد: اگر تخلفاتی هم رخ داده باشد ناشی از خلاء‌های قانونی است. به همین دلیل است که نمی‌توان این واگذاری را غیرقانونی دانست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام نتیجه تحقیق از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..