تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلاب مس را به طلا تبدیل کرد +عکس‌نوشته

انقلاب مس را به طلا تبدیل کرد +عکس‌نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اخیر فرمانده کل و جمعی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش، از شهید عباس بابایی و چند شهید شاخص دیگر از ارتش به‌عنوان نمونه‌هایی که می‌توان آن‌ها را به‌عنوان الگو به ملت و امت اسلامی نشان داد، یاد کردند.

ایشان در دیدارها و مناسبت‌های مختلف، بارها به ستاره‌های درخشان ارتش اشاره کرده و پرورش اینگونه استعدادها در ارتش جمهوری اسلامی ایران را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانستند که توانست «مس» وجود این استعدادها را به «طلا» تبدیل کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار ۲۸ فروردین ۹۸، بخشی از سخنرانی ایشان در ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ را درقالب عکس‌نوشته‌ و با عنوان «انقلاب مس را به طلا تبدیل کرد» منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

انقلاب مس را به طلا تبدیل کرد +عکس‌نوشته

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلاب مس را به طلا تبدیل کرد +عکس‌نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..