تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری خریدمصالح ساختمانی برای واحد‌های مسکونی احداثی/ خسارات سیل به بیش از ۱۷هزار واحد مسکونی در گلستان


شاملو معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن کشوردر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  درجلسه با فرماندار این شهرگفت: با توجه به شرایط و توپوگرافی منطقه گمیشان باید پیش بینی‌های لازم را برای بخش‌هایی مانند تاسیسات، ابنیه‌های عمومی و ساختمان‌های شخصی را داشت تا از خسارت و مشکلات حوادث جلوگیری کرد.

شاملو افزود: همکاری بین بنیاد مسکن استان و شهرداری‌ها با تمهیدات مناسب می‌توان برخی از مشکلات را کاهش دهد.

وی گفت:انتظار می‌رود تمام دستگاه‌های مرتبط همکاری‌های لازم رابرای پرداخت تسهیلات انجام دهند و هرچه سریعتر پرونده‌ها به بانک‌ها نیز معرفی شوند.

وی افزود:یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن برای برای احداث واحد‌های مسکونی وکمک به مردم مناطق سیل زده  خرید اقلام درشت مانند فولاد و سیمان است و تا کنون با وزرات کار و صنایع صحبت شده است و این موضوع پیگیری می‌شود تا بتوانیم این اقلام را در اختیار مردم قرار دهیم.

زمانی نژاد رییس بنیاد مسکن استان گلستان نیز در این جلسه گفت: سیل اخیر به ۱۷هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی استان بویژه در شهر‌های گمیشان، گنبدکاووس، سیمین شهر و آق قلا خسارت وارد کرد و ۳۳ روستا دچار رانش شدند.

زمانی نژاد افزود: از این تعداد ۷هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی احداثی و ۱۰ هزار ۵۰۰ واحد مسکونی تعمیراتی هستند.

وی گفت: حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ واحد مسکونی بر اثر رانش نیاز به احداث دوباره دارند.

استان گلستان بیش از ۳۰ روز است که دچار سیل شده است و بخش‌های مختلف دچار خسارت شدند.

انتهای پیام /گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری خریدمصالح ساختمانی برای واحد‌های مسکونی احداثی/ خسارات سیل به بیش از ۱۷هزار واحد مسکونی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..