تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی نقش بسزایی در ایجاد وحدت دارند.


حجت الاسلام و المسلمین لیوانی امام جمعه موقت گرگان در خطبه‌های نماز وحدت آفرین جمعه در مصلی گرگان گفت: روز ولادت حضرت ولی عصر (ع) روز مستضعفان و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است، نیرو‌هایی که یکی ازوظایف آن‌ها ایجاد همدلی و وحدت جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین لیوانی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا در جامعه ما که ادیان، مذاهب و قومیت‌های مختلفی وجود دارند تفرقه و اختلاف ایجاد کنند، ولی تا کنون باهمت و هوشیاری این سربازان خوش نام بسیاری از افراد خائن و تبلیغات مسموم خنثی شد.

وی گفت: اهداف استکبار ایجاد تفرقه و نفوذ بین مردم با ایجاد حاشیه‌هایی از حادثه سیل، گرانی، افزایش ارز و سکه از فرصت‌ها استفاده  می کنند تابین مردم و نظام بی اعتمادی و بدبینی بوجود آورند.

حجت الاسلام و المسلمین لیوانی در خصوص سالروز تشکیل سپاه به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: همه ما نقش سپاه را در تمام دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس دیده ایم که همیشه پای کار بودند و دوشا دوش مردم و دیگر نیرو‌ها به مردم و نظام خدمت کردند.


وی گفت:طبق یاوه گویی رییس جمهور آمریکا که سپاه را تروریسم می‌داند، سپاه خانواده و فرزندما محسوب می‌شود و اعضای سپاه را همان فرزندان ما تشکیل می‌دهند.


وی در پایان در خصوص حادثه سیل گفت: علاوه براینکه کشاورزان، دامداران و مردم باید نکات اصولی و هشدار‌ها رارعایت کنند مسئولان نیز باید لایروبی رودخانه  ها را به موقع انجام دهند و به حاشیه رودخانه تجاوز نشود تا چنین مشکلاتی دوباره برای مردم ما ایجاد نشود.

انتهای پیام /گ

خطبه های نماز جمعه در مصلی گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی نقش بسزایی در ایجاد وحدت دارند.»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..