تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا مشخص شد

سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هافبک چلسی انگلیس را به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا را معرفی کرد.

بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا مشخص شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران سایت یوفا پدرو رودریگز هافبک تیم فوتبال چلسی چلسی را به عنوان بهترین بازیکن بازی‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا انتخاب کردند.

با پایان بازی‌های این دور، سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، ۴ بازیکن را به عنوان نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب کرد و از کاربران خود خواست بهترین بازیکن را انتخاب کنند.

در پایان این نظر سنجی پدرو رودریگز هافبک تیم فوتبال چلسی که در پیروزی چهار بر سه تیمش برابر اسلاویا پراگ جمهوری چک ۲ گل زد، ۲ پاس گل داد و ۸۲ درصد پاس هایش سالم بودند، بیشترین آرا را کسب کرد.

سه نامزد دیگر عبارت یعنی تونی لاتو مدافع والنسیا در پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر ویارئال یک گل تیمش را زد و ۸۷ درصد دقت پاس داشت.

فلیپ کاستیچ هافبک اینتراخت فرانکفورت که در پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر بنفیکا یک گل زد و دقت پاس ۷۱ درصدی داشت.

پیتر شوچیک هافبک اسلاویا پراگ که در شکست ۴-۳ این تیم برابر چلسی ۲ گل زد، یک پاس گل داد و دقت پاس ۶۸ درصد را داشت.

بیشتر بخوانید:

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا

صعود تاتنهام در نبرد تاریخی و دراماتیک انگلیسی‌ها / لیورپول اژد‌ها را به آتش کشید

پیروزی آرسنال مقابل ناپولی و هت تریک جانشین رونالدو در پرتغال/خفاش ها فاتح جنگ داخلی اسپانیا در شب برد چلسی

انتهای پیام/

پدرو بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..