تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد. سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، در صدد پیروزی در امارات هستند اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند. 

ماریو بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس که پس از حضور مقابل استقلال در دربی ۸۹ پایتخت، مقابل پیکان تهران و الاهلی عربستان نیمکت نشین سیامک نعمتی شد و مقابل سایپا بازی کرد اما مصدوم گردید و دیدار با ذوب آهن را از دست داد، احتمال دارد به ترکیب اصلی برسد و زوج علی علیپور شود.

این بازیکن درخشش خوبی در چند بازی اخیر داشته و مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ گلزنی کرده، اما هواداران و کادرفنی سرخپوش از او انتظارات بیشتری دارند و باید دید رو در روی شاگردان یوسف عنبر بازی خواهد کرد یا خیر؟

دیگر مهاجم سرخپوشان به احتمال زیاد علی علیپور است که در لیگ هجدهم۱۳ گل زده و امیدوار است تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

البته برای دیدار با الاهلی محمد انصاری مصدوم است و به این دیدار نمی‌رسد اما وضعیت شایان مصلح مبهم است.

همچنین خبر دیگر اینکه ۶ بازیکن کلیدی این تیم مانند سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، مهدی شیری، ماریو بودیمیر و بشار رسن تک اخطاره هستند و با دریافت یک کارت دیگر بازی بعدی مقابل پاختاکور را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

هدیه نفیس کاشانی به برانکو

جلسه صبحگاهی مدیرعامل پرسپولیس با برانکو و اعضای هیئت مدیره

پرسپولیسی‌ها فردا به امارات می‌روند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..