تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوی سردار سلیمانی با یکی از اهالی دهستان سیل‌زده جفال+ فیلم

سرداربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی که مدتی است با حضور مستقیم  خود در روند امدادرسانی به مردم مناطق سیل‌زده خوزستان و همچنین بازدید از روستاهای آسیب‌دیده مایه قوت قلب و دلگرمی مردم این مناطق شده، دیروز هم در ادامه این روند از برخی روستاهای درگیر سیل بازدید و با اهالی آن گفتگو کرد.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن لحظاتی از گفتگوی فرمانده نیروی قدس سپاه با یکی از اهالی دهستان سیل‌زده "جفال" که با قاب عکسی از حضرت امام خمینی(ره) به استقبال وی آمده بود، به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوی سردار سلیمانی با یکی از اهالی دهستان سیل‌زده جفال+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..