تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش و سپاه هیچ وقت دستان خود را از هم جدا نخواهند کرد

ارتش و سپاه هیچ وقت دستان خود را از هم جدا نخواهند کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: روز ارتش و روز حماسه‌آفرینی نیروی زمینی قهرمان را به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به جانبازان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تبریک عرض می‌کنم.


وی تصریح کرد: اگر ارتش ایران در کنار مردم و گوش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قرار نمی‌گرفت، انقلاب اسلامی با آن سرعت به پیروزی نمی‌رسید.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا اظهار داشت: امام پیامی را به ارتش ایران فرستادند و تاکید کردند که مگر نمی‌خواهید آزاد باشید و شما هم باید ارتش این حکومت اسلامی باشید.


آذریان با اشاره به اینکه ارتش در کنار مردم حرکات خوبی را رقم زدند افزود: حضرت امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن، ماموریت دیگری را به ارتش دادند و آن هم ایستادن در مقابل گروه‌های ضد انقلاب بود و تثبیت امنیت کشور بعد از پیروزی انقلاب بود.


وی با اشاره به اینکه گروه‌های ضد انقلاب در نقاط مختلف ایران به دنبال این بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران تثبیت نشود ادامه داد: ارتش ایران در مقابل ضد انقلاب در ترکمن صحرا، کردستان، کرمانشاه و خوزستان ایستادند و نگذاشتند که انقلاب با شرایطی خاصی در روز‌های اول رو‌به‌رو شود.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا اظهار داشت: در این بین کسانی بودند که شعار انحلال ارتش و کاهش نیروی انسانی را سر می‌دادند، ولی حضرت امام خمینی (ره) در ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۸ پیامی را برای مردم ایران و برای ارتش ایران فرستادند که امروز روز ارتش اعلام می‌شود و در این روز در شهرستان‌های بزرگ با ساز و برگ به رژه بپردازند و پشتیانبی خود را از مردم ایران اعلام نمایید.


آذریان گفت: امام خمینی (ره) در ادامه پیام فرمودند که ملت ایران موظف است از ارتش اسلامی ایران استقبال کنند و احترام برادرانه داشته باشند و ارتش اسلامی ایران را به رسمیت بشناسند و پشتیبانی خود را از آن اعلام کنند، اکنون مخالفت با ارتش جایز نیست، ما و شما و ارتش برادرانه برای حفظ و امنیت کشورمان کوشش می‌کنیم.


وی افزود: امام فرمود؛ افراد خارج از ارتش حق ندارند در امر ارتش دخالت کنند و دخالت بی جا در داخل ارتش موجب ضعف آنان می‌شود و مخالف انقلاب اسلامی است، با این پیام امام (ره) ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران مجددا متولد می‌شود.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا تصریح کرد: امروز ماموریت بعدی ارتش این است که در کنار مردم باشند و طرح‌هایی را دارند که در شرایط سخت مانند سیل و زلزله به کمک مردم بروند.


آذریان ادامه داد: ارتش و سپاه هیچ وقت دستان خود را از هم جدا نخواهند کرد و همچنان با قدرت و صلابت از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پاسداری خواهند کرد.


انتهای پیام// ز. م


سخنرانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در جوار بارگاه منور رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش و سپاه هیچ وقت دستان خود را از هم جدا نخواهند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..