تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی برترین‌ها در سومین جشنواره هه لپه رکی بانه

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری هه لپه رکی بانه در تالار آربابا با اجرای ۱۶ گروه انتخابی و معرفی بهترین‌ها شامگاه پنج شنبه پایان یافت.

هیات دواران سومین جشنواره سراسری هه لپه رکی بانه به ترتیب گروه نیشتمان بانه، گروه سابلاغ مهاباد و آگرین بانه به طور مشترک، و گروه دیلان ارومیه و دوانزه سواره قه لای مریوان را به عنوان گروه‌های برترجشنواره معرفی کردند و این گروه‌ها تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر بهترین گروه‌ها را کسب کردند.

در بخش جل و برگ (لباس) گروه هه لپه رکی نیشتمان بانه رتبه اول، گروه‌های هه لپه رکی سابلاغ مهاباد و آگرین بانه به صورت مشترک مقام دوم و گروه هه لپه رکی دیلان ارومیه مقام سوم را کسب کردند و جایزه نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را در این بخش به خود اختصاص دادند.

در بخش گاوانی لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس جشنواره به امید کریمی اختصاص یافت.

هیات داوران این جشنواره در بخش کودکان گروه نیشتمان بانه و ۱۲ سواره مریوان را به عنوان بهترین گروه معرفی کردند و لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش مقاله به هه لپه رکی مریوان به کریم خاوری و حسین احمدی از مریوان و مقاله هه لپه رکی از منظر تاریخ با اسطوره به افشین غلامی نسیم غلامی و لطیف محمد پور اهدا شد.

ارسلان نوروزی از گروه گوند ارومیه مقام نخست، کامل کریمیان از گروه سابلاغ مریوان مقام دوم و کاوه عبدالهی از گروه چالاک بانه و عمر مهر دوست به طور مشترک مقام سوم در بخش سرچوپی را کسب کردند.

در بخش موسیقی سومین جشنواره هه لپه رکی بانه گروه هه لپه رکی آگرین بانه و سابلاغ مهاباد به طور مشترک رتبه اول، گروه ایلامیان ایلام رتبه دوم و گروه دوانزه سواره قه لای مریوان و چالاک بانه به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

لوح تقدیر و جایزه نقدی سومین جشنواره سراسری هه لپه رکی بانه در بخش بهترین موسیقی به عثمان محمدی مشهور به عثمان سور از گروه نیشتمان بانه و کارو محمدی از گروه دوانزه سواره قه لای مریوان اهدا شد.

گروه آگرین بانه از نگاه تماشاچیان به عنوان بهترین گروه معرفی شد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی برترین‌ها در سومین جشنواره هه لپه رکی بانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..