تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت ورزشی دانش آموزان مدارس شبانه روزی جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب آغازشد+ تصاویر

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1398/01/30 شناسه خبر: 1477878

مسابقات ورزشی مدارس شبانه روزی جنوب استان آذربایجان‌غربی امروز با برگزاری مراسمی در میاندوآب آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  مراسم افتتاحیه این مسابقات امروز در سالن شهید باهنر میاندوآب و با حضور معاون فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان میاندوآب برگزار شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش میاندوآب در حاشیه افتتاحیه این مسابقات به خبرنگاران، گفت: این دوره از مسابقات به مدت سه روز و با حضور تیم هایی از ۱۰ منطقه آموزش و پرورش جنوب آذربایجان‌غربی به میزبانی میاندوآب برگزار می شود.

بهروز تقی نژاد اظهار کرد: در این مسابقات  ۳۰ تیم در رشته فوتسال ویژه برادران و رشته های والیبال و شطرنج خواهران در سالن های ورزشی شهید باهنر، شهید رضوانخواه و ۲۲ بهمن میاندوآب به رقابت می پردازند.

وی افزود: مناطق آموزش و پرورش میاندوآب و بخش مرحمت آباد، تکاب، شاهین دژ، مهاباد، بوکان، سردشت، پیرانشهر، اشنویه و نقده در این رقابت ها حضور دارند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش میاندوآب تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش جنوب و شمال استان برگزار شده و در پایان سه تیم برتر در هر رشته در مسابقات استانی به میزبانی ارومیه که اردیبهشت ماه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت ورزشی دانش آموزان مدارس شبانه روزی جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب آغازشد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..