تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آینده خوبی برای رونق مازندران در راه است/ 3 اولویت مجمع نمایندگان در سال جدید

ساعت: 14:14 منتشر شده در مورخ: 1398/01/30 شناسه خبر: 1477913

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این نوید را به مردم مازندران می‌دهم که انسجام موجود بین نمایندگان می‌تواند آینده خوبی را برای استان به همراه داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اولویت برنامه‌های مجمع در دوره جدید، اظهار کرد: به دنبال اجرایی کردن سه موضوع هستیم و برای این امر با استاندار و نمایندگان صحبت‌های ابتدایی انجام گرفته است.

 
وی با اشاره به اینکه مسئولیت حوزه انتخابیه هر نماینده از وظایف ذاتی نمایندگان است که آن را پیگیری می‌کنند، خاطرنشان کرد: در مجمع نمایندگان به دنبال مسائل استانی با هماهنگی تمامی اعضا هستیم.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از مسائلی که از برنامه‌های مجمع است هماهنگی اعضا برای اجرایی کردن موضوعات استان در سطح کشور است که این مسائل با همکاری استاندار و مدیران کل پیگیری می‌شود تا گام‌های بلندی برای هموار شدن مسیر رونق مازندران برداشته شود.
 
نانواکناری ادامه داد: این نوید را به مردم مازندران می‌دهم که انسجام موجود بین نمایندگان می‌تواند آینده خوبی را به همراه داشته باشد تا توجه ویژه‌ای به منافع استان شود.
 
وی با اشاره به وضعیت طرح استانی شدن انتخابات نمایندگان مجلس گفت: در جلسه آینده مجلس طرح استانی شدن انتخابات به رای گذاشته می‌شود که در صورت تصویب برای تایید نهایی در اختیار شورای نگهبان قرار می‌گیرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به طرح متقابل مجلس در برابر تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا، اظهار کرد: در پی اقدام خصمانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک گروه تروریستی که یک اقدام خلاف عرف دیپلماسی جهانی و قوانین بین‌المللی است، ملت و انقلاب ما که همیشه به دنبال استقلال طلبی و مقابله با زورگویی استکبارجهانی است از این اقدام خصمانه ابراز انزجار کرده است.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با بیان حمایت مجلس شورای اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: طرح اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدامات تروریستی نیروهای آمریکایی که منافع کشور ما را به مخاطره می‌اندازند به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رسید و کلیات آن به تصویب صحن مجلس رسیده است.
 
نانواکناری تصریح کرد: امیدواریم با اقدام مثبتی که مجلس شورای اسلامی به انجام می‌رساند ترامپ از اقدام نابخردانه خود دست بکشد و عبرتی باشد برای تمامی مستکبرین جهان که باید بدانند اگر بخواهند روزی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی اقدامی را انجام دهند با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آینده خوبی برای رونق مازندران در راه است/ 3 اولویت مجمع نمایندگان در سال جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..