تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات رسانی به مردم آسیب دیده از عملکردهای موفق سپاه است/ باید از سیل زده ها حمایت کرد

ساعت: 15:20 منتشر شده در مورخ: 1398/01/30 شناسه خبر: 1477932

گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی؛

ائمه جمعه خراسان شمالی محور اصلی سخنان امروز خود را موضوع رسیدگی به وضعیت سیل زده ها و حمایت از آنها در سال 98 قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، خطیب نماز جمعه آشخانه در خطبه های این هفته با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: جهانیان اذعان دارند که اگر تلاش هاى ایران نبود القاعده و طالبان افراطى سراسر افغانستان را مى گرفتند و در سال هاى اخیر نیز این جمهورى اسلامى بوده که در سوریه و عراق، به مقابله با تروریسم پرداخته است.

وی تصریح کرد: سپاه با حضور مؤثر در منطقه ضمن تقویت همگرایی هاى قومى و دینى در میان ساکنان کشورهاى منطقه، مانع از تحقق طرح تجزیه کشورها توسط تروریست ها شده که نابودى امارت داعش در عراق و سوریه از آن جمله است.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده با بیان اینکه در سیل اخیر که بخش هاى گسترده اى از ایران و بخش هایى از عراق را در برگرفت خاطر نشان کرد: نیروهاى مقاومت مردمى از سپاه گرفته تا مقاومت مردمى منطقه تمام قد پاى کار بوده و به یارى مردم شتافته اند.

وی افزود: این نوع عملکردها یعنى تک بعدى نبودن و توجه به اصل تکلیف محور بودن در خدمت رسانى به مردم را صرفا در ساختارى مکتبى و اعتقادى مى توان یافت که برگرفته از عملکردهاى موفق سپاه است.

امام جمعه شهر آشخانه بیان کرد: اکنون سپاه به مرحله اى رسیده که توانسته اعتماد ملت هاى منطقه را نسبت به نیروهاى مقاومت و سپاه را برانگیزد.

وی افزود؛ چنانکه در سیل اخیر مردم دیاله عراق به پاسخ قدردانى از ملت ایران و سپاه، 75 هزار دلار براى کمک به سیل زدگان جمع آورى و ارسال کردند و نیروهاى حشدالعبى عراق با انبوهى از کمک هاى مردمى عراق به یارى مردم سیل زده جنوب شتافتند.

 

نباید منافع یک شهر را فدای یک فرد کنیم/ دشمنان خارجی هیچ غلطی نمی توانند کنند

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان جاجرم فرخنده میلاد با سعادت حضرت مهدی را تبریک گفت و ویژگی های جامعه امت مهدوی را بر شمرد و ابراز داشت: امت مهدوی در آسیب های فرهنگی اجتماعی اقتصادی قرار نمی گیرد و همواره در رفتار خود عدالت پیشه می کنند و علمای آن دنیا پرست نیستند و جوانانش پر تلاش و اهل توبه و اهل بصیرت و حسن خلق هستند.

وی افزود: زنان در جامعه مهدوی با عفت اند و ثروتمندان انسان های متواضع و بخشنده اند و مسئولین آن اهل عدل و انصاف و مهربانی با مردم باشند.

حجت الاسلام موسوی با انتقاد از انتصابات غیرکارشناسی گفت: فردی که از لحاظ  تحصیلات و تخصص به جایگاه شغلی مرتبط نیست،  را منصوب می کنند نباید منافع یک شهر را فدای یک فرد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان خارجی هیچ غلطی نمی توانند کنند ابراز داشت:  آن چیزی که باعث می شود کشور را دچار مشکل کند کمکاری و ضعف مسئولین است.

 

باید از سیل زده ها حمایت کرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به شعار سال اظهار کرد: مسئولان باید در این سال ماه‌های تولید را برای سرمایه‌گذاران آسان کنند تا سرمایه‌ها وارد جامعه و چرخه تولید شود.

امام‌جمعه بجنورد نیمه شعبان را دارای فضائل بسیاری عنوان کرد و افزود: ازجمله اعمال مستحب در این عید احیا داری است و می‌توان شب عید را شب‌زنده‌داری کرد و در صبح سالروز ولادت آن حضرت نیز خواندن دعای ندبه سفارش شده است.

وی با تأکید بر اهمیت موضوع شعار سال و رونق تولید افزود: سیل نباید شعار سال را تحت شعاع قرار دهد و رونق تولید را نباید فراموش کرد.

رئیس شورای فرهنگی عمومی خراسان شمالی با مورد خطاب قرار دادن مجموعه‌های مختلف گفت: محافل علمی، پژوهشی و اقتصادی شعار سال را موردبحث قرار دهند و مقصود رهبری را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: هرکسی می‌تواند کار تولیدی پررونق انجام دهد و از این موضوع نباید غفلت شود تا بتوان اقتصاد مقاومتی را پیاده‌سازی کرد.

خطیب جمعه بجنورد در انتها با اشاره به حضور طلاب استان در مناطق سیل‌زده آق‌قلا به‌عنوان استان معین گفت: دولت و ملت باید به سیل‌زده‌های کمک کنند و تا رسیدن به وضعیت گذشته باید آن‌ها را حمایت کرد.

 

 ظرفیت های مردمی برای کمک به سیل زدگان باید بهره بیشتری گرفت

امام جمعه بخش سنخواست باتبریک میلادپرخیروبرکت منجی عالم بشیریت حضرت مهدی (عج ا...)گفت: صلح جهانی زمانی اتفاق می افتد که مصلح جهانی ظهورکند.

حجت الاسلام علیزاده یا بیان اینکه مقدمات صلح جهانی ایستادگی درمقابل طاغوت  وبه پا خواستن  درمقابل دشمنان اسلام است گفت: امروزبرخی کشورهای به ظاهرمسلمان کارهایی راانجام می دهند که بادین مبین اسلام منافات دارد.

وی با اشاره به اینکه باتغییرمصارف بودجه امسال می شود هزینه های اضافی راحذف کرده وبه استانهای سیل زده کمک بیشتری شود افزود: بایدازظرفیت های مردمی برای کمک به  سیل زدگان  بیشتربهره گرفت وبا ظرفیت  گروه های جهادی ونیروهای نظامی برای ساخت منازل وتامین نیازهای اولیه سیل زدگان کمک به آنهارادراولویت کارهاقراردهیم.

 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات رسانی به مردم آسیب دیده از عملکردهای موفق سپاه است/ باید از سیل زده ها حمایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..