تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Bomb Chicken برای کامپیوتر

Bomb Chicken داستان مرغی است که بعد از یک سری اتفاقات ترسناک، به جای تخم مرغ، بمب های انفجاری بسیار مهیبی تخم می کند. شما باید با این مرغ همراه شوید و در فضای اکشن، کژوال و ماجراجویانه ی این بازی وی را کنترل کنید. این بازی اثری جذاب از استودیو Nitrome می باشد که در ۱۶م آپریل ۲۰۱۹ به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر شده است. داستان بازی درباره ی کمپانی BFC می باشد که توانسته سس آبی رنگی را تولید کند و به شهرتی بی نظیر در دهه ۸۰میلادی برسد. هیچ کس دقیقا نمی داند که چه چیزی در این سس وجود دارد که انقدر اعتیادآور و دوست داشتنی است. اما شایعاتی وجود دارد که این سس اصلا تولید نمی شود! بلکه از معبدی اسرارآمیز که فقط کمپانی BFC از آن مطلع است، جمع آوری می شود.

این معبد و سس آبی که از استخراج می شود، مورد توجه کمپانی BFC است به صورتی که اقدامات امنیتی در آن به صورت کامل انجام شده و هیچ کسی به غیر از اهالی همان معبد نباید در آن حضور داشته باشند. نوشته هایی بر روی در و دیوار این معبد وجود دارد که اخطار از استفاده ی این سس آبی دارد. معبد هشدار داده که اگر این سس آبی اسرارآمیز را استفاده کنید، عواقب ناگوار و شومی در انتظارتان خواهد بود! حال شما باید به عنوان یک مرغ بمب گذار وارد این معبد شوید و اسرار کمپانی BFC را بررسی کنید! شما باید دشمنان متعددی که در سر راهتان قرار می گیرد را نابود کنید و از جلیقه های نجات مناسب در برابر حملات دشمنان استفاده کنید.

Bomb Chicken PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Bomb-Chicken

*/ ]]> اسکرین-شات-Bomb-Chicken اسکرین-شات-Bomb-Chicken اسکرین-شات-Bomb-Chicken اسکرین-شات-Bomb-Chicken اسکرین-شات-Bomb-Chicken اسکرین-شات-Bomb-Chicken info

After a freak accident, a seemingly ordinary chicken becomes a bomb laying free range hero. Explore the versatile mechanic of laying bombs in this explosive exploration platformer. Discover the darkest kept secret of the fast food giant known as BFC, their best selling addictive blue hot sauce, and answer the ultimate question: Which came first the chicken or the bomb?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2+

Processor: SSE2 instruction set support.

Memory: 256 MB RAM

Graphics: DX9 (shader model 3.0) or DX11 with feature level 9.3 capabilities.

DirectX: Version 9.0

Storage: 300 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای BombChicken.exe به صورت Run as Administrator بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Bomb Chicken برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..