تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Whispers of a Machine برای کامپیوتر

Whispers of a Machine دارای داستانی خارق العاده در دنیای پست مدرن هوش مصنوعی می باشد که صداگذاری بی نظیر با دیالوگ های دلنشین را در خود جای داده. اگر دنبال یک بازی حرفه ای هستید که با دقت بالا به جزئیات پرونده های جنایی می پردازد و نقشه های ترروریست را به درستی بررسی می کند، می توانید این بازی را تجربه کنید. جزئیات ریز و دقیقی که در بازی Whispers of a Machine گنجانده شده، می تواند جذابیت آن را دوچندان کند و ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی اثری در سبک ماجراجویانه، اشاره و کلیک و کارآگاهی است که توسط استودیو Clifftop Games توسعه داده شده و Raw Fury آن را منتشر کرده است. در ضمن، در نسخه کرک شده SKIDROW، آلبوم موسیقی متن بازی که یک بسته الحاقی جداگانه است نیز لحاظ شده.

در این بازی شما باید رشته ای از قتل های گوناگون را بررسی کرده و کالبدشکافی کنید. تمامی این قتل های خونین، یک حقیقت شوم را در خود جای داده اند که شما به زودی متوجه آن می شوید. کاراکتر اصلی بازی Vera نام دارد و شما باید این کاراکتر را در گیم پلی مدیریت کنید. پس از مدت کوتاهی Vera متوجه یک سیستم سازمان یافته برای قتل های زنجیره ای می شود که توسط هوش مصنوعی مدیریت شده و آینده ای خطرناک برای بشریت را رقم خواهد زد. چیزهای پیچیده و الهامات متعددی از گذشته ی Vera به سمت وی بازگشته اند تا او را سردرگم کنند و سئوال های متعددی در ذهنش ایجاد کنند تا اصل وجودیت وی را زیر سئوال ببرند. دقت کنید که بازی Whispers of a Machine تمامی حرکات شما را ثبت می کند و بر اساس تمامی ریز فعالیت های شما، داستان بازی تغییر خواهد کرد. جمع آوری اطلاعات، شیوه ی تعامل با محیط بازی و شیوه ی حل کردن معماها می توانند بر طریقه ی روایت گیم پلی تاثیرگذار باشند و راه حل های گوناگونی وجود داشته باشد.

Whispers of a Machine PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Whispers-of-a-Machine

*/ ]]> اسکرین-شات-Whispers-of-a-Machine اسکرین-شات-Whispers-of-a-Machine اسکرین-شات-Whispers-of-a-Machine اسکرین-شات-Whispers-of-a-Machine اسکرین-شات-Whispers-of-a-Machine info

Whispers of a Machine is a Sci-Fi Nordic Noir that tells the story of Vera, a cybernetically augmented special agent tasked with investigating a string of murders. These brutal killings obscure a sinister truth, as Vera soon finds ties to a group of fanatics committed to creating an AI superintelligence — a pursuit outlawed for nearly a century.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: 300 MHz Processor

Memory: 128 MB RAM

Graphics: 640 x 360 32 bit

DirectX: Version 9.0c

Storage: 1200 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or higher

Processor: 1 GHz or faster x86 or x64 processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver

DirectX: Version 9.0c

Storage: 1200 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Whispers of a Machine برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..