تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Hyperdimension Neptunia ReBirth1 Survival برای کامپیوتر

حالت جدید Survival Mode به صورت یک بسته الحاقی جداگانه برای بازی Hyperdimension Neptunia ReBirth1 در ۱۵م آپریل ۲۰۱۹ معرفی شد. در این بسته الحاقی شما باید تا جایی که می توانید زنده بمانید و دشمنان را از بین ببرید. اما مواظب باشید! چرا که بعد از هر نبرد دیگر خبری از ریکاوری HP نیست و یک بار جان دارید! پس مواظب این موضوع باشید. در ضمن، یک فضای آنلاین رنکینگ نیز تعبیه شده تا آمار افرادی که در سرتاسر فعالیت دارند را ثبت کند و چالش های جدید را برای گیمرهای هاردکور ایجاد کند. در حالت Survival Mode می توانید BGM را تغییر دهید یا به صورت تصادفی بازی کنید. برای دستیابی به این بسته الحاقی حتما باید Colosseum را آنلاک کنید.

بازی Hyperdimension Neptunia ReBirth1 برای اولین بار در ۲۸م ژانویه ۲۰۱۵ معرفی شد و تا امروز توانسته نمرات به شدت مثبتی را با انتشار هر آیتم اضافی و هر آپدیت، از سمت گیمرها دریافت کند. گویا استودیو IDEA Factory روش تعامل با کاربران را به درستی می داند و اثری انیمه، نقش آفرینی و JRPG مناسبی را در اختیار آن ها گذاشته. داستان بازی در دنیای Gamindustri روایت می شود و چهار الهه که به عنوان CPU شناخته می شوند، برای اجرای عدالت در مبارزات علیه نگهبانان شرور حضور یافته اند. یکی از این CPUها که Neptune نام دارد، توسط دیگران شکست داده شده و از بهشت رانده شده است. وی خاطراتش را از یاد برده اما کتابی اسرارآمیز تمامی دانسته های Neptune از تاریخچه ی Gamindustri را به وی یادآور می شود. به Compa، IF و کتاب اسرار آمیز Histoire ملحق شوید و Neptune را در سفری ماجراجویانه در چهار مملکت مجزا در سرتاسر دنیا راهی کنید!

Hyperdimension Neptunia ReBirth1 Survival PC-PLAZA

دانلود-بازی-Hyperdimension-Neptunia-ReBirth1-Survival

*/ ]]> اسکرین-شات-Hyperdimension-Neptunia-ReBirth1-Survival اسکرین-شات-Hyperdimension-Neptunia-ReBirth1-Survival اسکرین-شات-Hyperdimension-Neptunia-ReBirth1-Survival اسکرین-شات-Hyperdimension-Neptunia-ReBirth1-Survival اسکرین-شات-Hyperdimension-Neptunia-ReBirth1-Survival اسکرین-شات-Hyperdimension-Neptunia-ReBirth1-Survival info

In the world of Gamindustri, four goddesses known as CPUs battled for supremacy in the War of the Guardians. One of the CPUs – Neptune – was defeated by the others and banished from the heavens. In her fall from grace, her memories were lost but a mysterious book reveals itself to Neptune with knowledge of all of Gaminudstri’s history. Joined by Compa, IF, and the sentient book known as Histoire, Neptune embarks on an extraordinary journey across four different nations on a quest to save the entire world!

It’s an uphill battle of wits, pride, and a whole lotta Neptunia guts! Grab the Survival Mode DLC, which unlocks a Survival Mode in the coliseum. Challenge yourself by defeating as many enemies as possible, but be wary! After each battle, you do not get HP recovery, so plan accordingly.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 (64bit)

Processor: Core2Duo 2.66 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 10.x or OpenGL 3.3 with video card with 1GB ram and support for v4 shaders

DirectX: Version 10

Storage: 7 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

Additional Notes: May not work properly with Windows 7 and 8 (32bit) version. On-board graphics card are not recommend. Highly recommend to have an independent graphics card.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or 8 (64bit) or newer

Processor: 3GHz Intel i3 or equivalent

Memory: 6 GB RAM

Graphics: DirectX 10.x or OpenGL 3.3 with video card with 1GB ram and support for v4 shaders

DirectX: Version 10

Storage: 7 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

Additional Notes: May not work properly with Windows 7 and 8 (32bit) version

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Hyperdimension Neptunia ReBirth1 Survival برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..