تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم جدید هوتن شکیبا در فوق لیسانسه‌ ها + عکس

گریم جدید هوتن شکیبا در فوق لیسانسه‌ ها + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت روز پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه با بازی هوتن شکیبا در دانشگاه خوارزمی کلید خورد. رضا جودی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه ها» که پیش‌تولید ساخت این سریال را از اسفندماه سال ۹۷ شروع کرده بود گفت: " با اتمام ساخت و ساز لوکیشن اصلی این سریال دیروز پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح کلید خورد.

او ادامه داد:  هوتن شکیبا اولین بازیگر این مجموعه است که جلوی دوربین رفت و ما ضبط کار را از قسمت اول سریال و با صحنه هوتن شکیبا که در امتحانات داخلی مقطع فوق لیسانس سر جلسه حاضر شده است، شروع کردیم."

گفتنی است؛ فوق لیسانسه‌ها با بازی سه بازیگر اصلی هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی و امیر کاظمی کلید خورده است. همه‌ی بازیگران فصل گذشته در این مجموعه حضور دارند و قرار است بازیگران جدید نیز در فصل جدید حضور داشته باشند. تصویر زیر گریم هوتن شکیبا را در" فوق لیسانسه ها" نشان می دهد.

گریم جدید هوتن شکیبا در «فوق لیسانسه‌ ها + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم جدید هوتن شکیبا در فوق لیسانسه‌ ها + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..