تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوی لحظه سقوط اتوبوس گردشگران در پرتغال

اولین ویدئو از لحظه سقوط اتوبوس گردشگران در پرتغال ///////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سقوط اتوبوس گردشگران آلمانی را در جزیره خودمختار "مادیرا" در کشور پرتغال به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که برای اولین بار در یکی از کانال‌های تلویزیونی پرتغال پخش شد لحظه سقوط اتوبوس از بالای تپه به پایین را نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که اتوبوس سفید رنگ پس از خارج شدن از کنترل راننده ناگهان از بالای جاده به پایین سقوط می‌کند. شمار کشته شدگان این حادثه پس از آن که یکی دیگر از زخمی شدگان حادثه جانش را از دست داد به ۲۹ نفر رسید.۲۶ نفر دیگر از مسافران اتوبوس در این حادثه دچار جراحت شدند.

عده‌ای از دوستان و بستگان مسافران این اتوبوس در اتوبوس دیگری که در پشت سر آن‌ها در حرکت بود حضور داشتند. در داخل اتوبوس حادثه دیده ۵۵ مسافر شامل راننده و راهنمای تور به همراه گردشگران حضور داشت که پس از سقوط بر روی یک خانه مسکونی در شهر ساحلی کانیسو (سانتا کروز) فرود آمد.

بیشتر کشته شدگان این حادثه که آلمانی بودند بین ۵۰ تا ۷۰ سال داشتند. این حادثه در ساعت ۶.۳۰ بعد از ظهر روز چهارشنبه در یکی از پیچ‌های خطرناک در نزدیکی شهر کوچک " کانیسو (سانتا کروز) " واقع در جونب شرقی این جزیره رخ داد. گفته می‌شود نقص فنی اتوبوس علت اصلی این حادثه بوده است. بنا به گزارش‌های محلی نقص در سیستم ترمز این اتوبوس که شش سال از تولید آن می‌گذشت علت وقوع حادثه بوده است. گفته می‌شود پس از خارج شدن اتوبوس از کنترل راننده به پایین سقوط کرده و بر روی خانه‌های پایین تپه واژگون شده است. مقامات محلی در پرتغال پس از وقوع این حادثه سه روز عزای عمومی اعلام کردند که از روز پنجشنبه آغاز شد.

در برخی تصاویر منتشر شده مجروحان حادثه که با خوش شانسی جان سالم بدر برده اند و توسط آتشنشانان در حال کمک رسانی و امداد هستند دیده می‌شوند. بنا به گزارش روزنامه بیلد آلمان بسیاری از گردشگران افراد بازنشسته بودند و کشته شدگان ۱۸ زن و ۱۱ مرد بوده اند.

ویدئوی لحظه سقوط اتوبوس گردشگران در پرتغال ///////////

ویدئوی لحظه سقوط اتوبوس گردشگران در پرتغال ///////////

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک سقوط اتوبوس گردشگران آلمانی در پرتغال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوی لحظه سقوط اتوبوس گردشگران در پرتغال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..