تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق با میهن وردپرس

از قدیم روش‌های مختلفی برای ارائه خدمات و فروش محصولات استفاده می‌شد و مردم مطابق با دانش روز از این روش‌ها استفاده می‌کردند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 امروزه روش کسب در آمد و فروش محصولات در هر زمینه کاری چیست؟

 نیازی به توضیح نیست که امروز برای کسب در آمد از فروش محصول یا مهارت خودتان نیاز به راه اندازی یک کسب‌و‌کار اینترنتی دارید. اما منظور از کسب‌و‌کار اینترنتی چیست؟ شبکه‌های اجتماعی که هر کدام بعد از مدتی به هر دلیلی جای خود را به دیگری می‌دهند یا یک روش که سال‌ها است توسط شرکت‌های بزرگ دنیا استفاده می‌شود؟ شکی نیست که این روش داشتن یک وبسایت اینترنتی هست.

پس از شبکه‌های اجتماعی برای فروش استفاده نکنیم؟

صد البته. از شبکه‌های اجتماعی هم چندان ناامید نباشید. شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به پیشرفت وبسایت شما کمک کنند. کاری که شرکت‌های بزرگی مثل بنز و BMW و گوگل انجام می‌دهند. هدایت کاربر به سمت وبسایت برای فروش بیشتر.

راه اندازی یک کسب‌و‌کار اینترنتی روش‌های بسیاری دارد. می‌توانید کار را به یک شرکت طراحی سایت بسپارید تا با دریافت هزینه‌های میلیونی، کاری را برای شما انجام دهد که می‌توانید خودتان با چند ساعت وقت گذاشتن، آن هم بدون دریافت هزینه انجام دهید! اما چگونه؟ با وردپرس

 وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم آماده از قبل برنامه‌نویسی شده هست که روی سایت شما نصب می‌شود تا نیازی به پرداخت هزینه های سرسام آور به شرکت‌های طراحی سایت نداشته باشید. در نظر داشته باشید این سیستم به هیچ عنوان به وبسایت دیگری متصل نیست و هیچ شخص یا شرکتی به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت.

با استفاده از افزونه‌های وردپرسی هم می‌توانید کلی امکانات عالی به سایت خود اضافه کنید. هر چیزی که فکرش را بکنید!

 طراحی سایت شما با قالب‌های وردپرسی

یک نکته را فراموش نکنید که، با تهیه یک قالب وردپرس مناسب، نیازی به طراحی سایت با برنامه‌نویسی نخواهید داشت. این یعنی طراحی سایت شما بدون نیاز به برنامه‌نویسی و تنها با کشیدن و رها کردن موس در بخش‌های مختلف صفحه! راهی بهتر از این برای طراحی یک وبسایت سراغ دارید؟

از ساخت سایت تا رساندن آن به درآمد میلیونی ماهانه

خوب تا اینجا متوجه شدید که با استفاده از وردپرس می‌توانید یک سایت کامل راه اندازی کنید. حالا وقت ساخت سایت و رساندن آن به درآمد میلیونی هست. با استفاده از آموزش‌ها و منابع سایت میهن وردپرس می‌توانید یک کسب‌و‌کار اینترنتی راه اندازی کنید.

میهن ورد پرست۲

  اگر قصد دارید آموزش ساخت سایت و رساندن آن به درآمد را به‌صورت یکجا ببینید، پیشنهاد می‌کنیم عبارت وبمستران طلایی را در گوگل جست‌وجو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق با میهن وردپرس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..