تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنجان می ‌تواند مرکزی برای میزبانی مناسبت‌ های بین ‌المللی باشد/ گردشگری از مهم‌ ترین نمودهای توسعه سبز

ساعت: 10:22 منتشر شده در مورخ: 1398/01/30 شناسه خبر: 1477855

نماینده وزارت امور خارجه گفت: با توجه به ظرفیت های موجود، زنجان می ‌تواند به مرکزی برای میزبانی و برگزاری نشست‌ ها، جشنواره ‌ها و سایر مناسبت‌ های بین ‌المللی تبدیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; خدایی پنج شنبه شب در آیین افتتاحیه پنجمین جشنواره بین‌المللی غذای اکو - جاده ابریشم، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از همیشه ضرورت توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از حوزه‌ های مهم فعالیت اقتصادی و توسعه‌ ای هر جامعه ای احساس می ‌شود. 

 وی افزود: گردشگری یکی از مهم‌ ترین نمودهای توسعه سبز محسوب می شود در حال حاضر الگو و ره‌یافتی جهانی دارد.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان با درک موقعیت جغرافیایی و پیشینه تاریخی خود در بستر جاده ابریشم و با استفاده از ظرفیت‌ های سازمان اکو، گام بسیار مهمی را برای نهادینه کردن نقش خود به عنوان یک مقصد گردشگری برداشته است،افزود: استان زنجان دارای ظرفیت های مطلوبی در این حوزه است. 

 نماینده وزارت امور خارجه بیان داشت: خوشبختانه مجموعه مدیریتی استان زنجان در طول پنج سال گذشته با برگزاری منظم این جشنواره، توانمندی‌ های خود را برای ورود به حوزه‌های دیگر همکاری‌های بین ‌المللی به اثبات رسانده است.

خدایی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود، این استان در آینده‌ ای نزدیک می ‌تواند به مرکزی برای میزبانی و برگزاری نشست‌ ها، جشنواره ‌ها و سایر مناسبت‌ های بین ‌المللی تبدیل شود. 

 وی با بیان اینکه وزارت امور خارجه از طریق معاونت دیپلماسی اقتصادی تلاش دارد با بهره ‌گیری از امکانات و ظرفیت‌ های خود در سطح دوجانبه، منطقه ‌ای و بین ‌المللی بخش‌ های مختلف اقتصادی کشور را برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار یاری کند،ادامه داد: در همین زمینه از ظرفیت‌ های سازمان همکاری اقتصادی به عنوان یک ساختار نهادینه منطقه‌ ای و سایر ساز و کارهای بین ‌المللی برای گسترش همکاری‌ های توسعه‌ ای استفاده می کند.

 نماینده وزارت امور خارجه افزود: در جریان برگزاری بیست و سومین نشست شورای وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو در کشور تاجیکستان، با تلاش هیئت ایرانی، موضوع برگزاری جشنواره بین‌المللی غذای اکو - جاده ابریشم در بیانیه نهایی آن به صورت برجسته مطرح شد. 

وی گفت: برگزاری این رویداد بی‌ نظیر و موفق، زمینه را برای نامیده شدن این شهر به عنوان شهر پیشرو در اکو فراهم شده است.

این مسئول بیان داشت: در حوزه فعالیت‌ های بین ‌المللی ابتکار «زنجان 2020» در نشست سالانه شورای برنامه‌ ریزی سازمان اکو به تصویب رسیده و این موضوع زمینه را برای ارتقای سطح همکاری‌ های بالاتر فراهم شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنجان می ‌تواند مرکزی برای میزبانی مناسبت‌ های بین ‌المللی باشد/ گردشگری از مهم‌ ترین نمودهای توسعه سبز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..