تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور استاندار اردبیل در منازل خانواده های جانباخته در مناطق سیل زده لرستان+تصاویر

ساعت: 09:02 منتشر شده در مورخ: 1398/01/30 شناسه خبر: 1477851

استاندار اردبیل به همراه معاونانش با حضور در منازل خانواده های جانباخته در مناطق سیل زده استان لرستان که برای خدمت رسانی به این مناطق عازم شده بودند ، مصیبت وارده را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به همراه معاونان، مشاور امور ایثارگران و فرماندار اردبیل  شب جمعه با حضور در منازل خانواده های جان باخته در سانحه تصادف خودروی امدادگران بنیاد مسکن استان که برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان عازم بودند، مصیبت وارده را تسلیت و برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل مسئلت کرد.

استاندار اردبیل به همراه معاونان ، مشاور امور ایثارگران و فرماندار اردبیل با حضور در منازل خانواده های رضا حبوبی و مهدی صادق زاده،  از جان باختگان سانحه تصادف خودروی امدادگران بنیاد مسکن استان که برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان عازم بودند ، مصیبت وارده را تسلیت و برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل مسئلت کرد.

بهنام جو  در این دیدار پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان را به خانواده های جان باخته در مناطق سیل زده لرستان اعلام داشت و گفت: دکتر روحانی در تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار ایثارگران بنیاد مسکن این مصیبت وارده را تسلیت گفتند و برای آن مرحومین علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت کردند.

وی  افزود: رحمانی فضلی وزیر محترم کشور نیز در تماس تلفنی این مصیبت را به خانواده های داغدار تسلیت گفتند.

گفتنی است پیکر این دو جهادگر بنیاد مسکن که در عزیمت به مناطق سیل زده جهت کمک به هموطنان و امداد رسانی و بازسازی مناطق سیل زده در اثر سانحه تصادف جان باختند فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلای اردبیل تشییع می شود.

انتهای پیام/ج

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور استاندار اردبیل در منازل خانواده های جانباخته در مناطق سیل زده لرستان+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..