تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاینکس ابزار انگیزشی بازار سرمایه

چراغی

امروز با افتخار می‌توان گفت بورس به عنوان بخش مهم و با اهمیتی از اقتصاد کشور در روند توسعه کشور نقش‌آفرینی می‌کند. اگر چه بورس کشورمان قدمتی بیش از نیم قرن دارد اما توسعه اصلی و حرکت پرشتاب آن در دهه اخیر رخ داده است. این موضوع نیز مرهون تلاش‌های متولیان این بازار، مدیران نهادهای مالی و سرمایه‌گذرانی بوده که علی‌رغم برخی دشواری‌ها از این بازار دفاع کرده و آن را توسعه داده‌اند.

لزوم توسعه دستاوردهای جدید به ویژه در حوزه فین‌تک – که در پنج سال اخیر رشد ملموسی داشته است – و همچنین استفاده از تجارب موفق کراود فاندینگ در کشورهای مختلف به همراه معرفی نرم‌افزارهای تحلیلی، عملیاتی و اطلاع‌رسانی، برگزاری نمایشگاه بورس،‌ بانک و بیمه را به عنوان یک ضرورت نمایان می‌کند. این موضوع فارغ از برخی مشکلات بین‌المللی در زمان حاضر است و مساله‌ای زیربنایی است که باید دنبال شود تا پس از عادی‌شدن روابط با دنیا امکان حضور و فعالیت در عرصه بین‌المللی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی مهیا باشد.
تجربیات مختلف نشان داده است استفاده از نمایشگاه‌ها موجب افزایش ظرفیت تولید ناخالص ملی و بهبود آن می‌شود. نمایشگاه‌ها سرمایه‌گذاری ترکیبی بین بازیگران و فعالان بخش‌های مهم اقتصادی را تقویت می‌کنند و از این نظر نیز اهمیت دارند.
خوشبختانه برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه موجب شده انگیزه معرفی محصولات و خدمات در بخش خصوصی افزایش یابد که امیداواریم امسال نیز با تبلیغات مؤثر شاهد ادامه این روند و افزایش مخاطبان عمومی و متخصص در این نمایشگاه باشیم.

*شاهین چراغی، عضو شورایعالی بورس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاینکس ابزار انگیزشی بازار سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..