تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید سایت بازی های المپیک توکیو از کشتی گیر نامدار ایران

سایت بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به تمجید از عملکرد حسن یزدانی در المپیک ریو پرداخت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت خبری بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در تشریح عملکرد این ورزش در المپیک 2016 ریو در رشته کشتی آزاد نوشت "حسن یزدانی از ایران در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در یکی از قدرتمندترین مبارزات به مقام قهرمانی رسید. عبدالرشید سعداله یف در وزن ۸۶کیلوگرم از روسیه به مدال طلا دست یافت و لقب تانک روسی را گرفت."

در این گزارش از میخاین لوپز کوبایی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که سومین مدال طلای المپیک خود را کسب کرد بعنوان بهترین مبارز در کشتی فرنگی یاد شده است.

در کشتی زنان نیز به کسب چهار مدال طلا از شش مدال طلا توسط تیم ژاپن و موفقیت های کائوری ایچو المپین پرافتخار این کشور اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه رقابت‌های کشتی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰

یاری: تعیین سرپرست جدید فدراسیون کشتی، آرامش را از بین می برد/ وزارت ورزش شائبه ها را بیشتر نکند

انتهای پیام/

تمجید سایت بازی های المپیک توکیو از کشتی گیران نامدار جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید سایت بازی های المپیک توکیو از کشتی گیر نامدار ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..