تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: بعداً خواهیم دید چه می‌شود

۸۵۳۸۷۱

۵۰۰ 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جلسه امروزش با هیات مدیره باشگاه و وضعیت مالی این تیم صحبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جلسه امروزش با هیات مدیره باشگاه و وضعیت مالی این تیم صحبت کرد.

 برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (جمعه) پرسپولیس اظهار کرد: امروز در جلسه با هیأت مدیره باشگاه، وقت کم بود و درباره وضعیت مالی صحبت کردیم. همه می‌دانیم که وضعیت خوبی نداریم و باشگاه انتظار دارد بازیکنان صبور باشند.

وی درباره اینکه آیا پس از ارسال نامه سوم به باشگاه قطع همکاری خواهد کرد گفت: وکیل من وظیفه ارسال نامه را دارد. بعداً خواهیم دید چه می‌شود.

برانکو درباره اینکه چرا امروز شادابی لازم در چهره بازیکنان مشهود نبود گفت: بازیکنان که دائم در حال خندیدن هستند. همه بازی‌ها برای ما مهم است و همه دوست دارند قهرمان را ببرند. بازیکنان تیم‌های مختلف قبل از بازی‌ها استراحت می‌کنند اما این فشردگی که وجود دارد برای ما بهتر است و باعث پیشرفت ما می‌شود. ما صدرنشین هستیم و چهار بازی دیگر باقی مانده و هر چهار بازی برای بودن یا نبودن است.

وی درباره تعویض مربی الاهلی هم گفت: اینکه مربی خود را تغییر دادند بعضی وقت‌ها خیلی خوب است و گاهی هم خوب نیست. معمولاً مربی که تغییر می‌کند در یکی دو بازی اول بسیار خوب ظاهر می‌شوند چون انگیزه زیادی دارند. بنابراین انتظار داریم بازی سختی داشته باشیم.

وی درباره شرایط بازیکنانش هم گفت: به جز بودیمیر که هنوز به شرایط خوب نرسیده، کمی احمد نوراللهی مشکل دارد که فکر می‌کنم به بازی برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: بعداً خواهیم دید چه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..