تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات تپ سی درباره هک شدن سرورهای این شرکت

تلاش هکرها برای افشای اطلاعات ۶٠ هزار راننده شرکت تاکسی اینترنتی در ایران + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هکرهای ناشناس خارجی تلاش کردند تا اطلاعات مربوط به ۶۰ هزار راننده شرکت تاکسی اینترنتی در ایران را بدست آورند. بنا به اطلاعیه شرکت تپسی این هکرها از سرورهای متعددی این حمله را انجام داده بودند که یکی از سرورها کشور اکراین بوده است.

 بنا به این اطلاعیه سیستم های پیشرفته حفاظتی شرکت تپ سی مانع دسترسی هکرها به اطلاعلات رانندگان اینترنتی شد و این هکرها تنها موفق شدند تا اطلاعات فاکتور رانندگان سال ۹۵ و ۹۶ را بدست آوردند. شرکت تپ سی اعلام کرده که همکاری تیم امنیتی این شرکت با پلیس فتا و مرکز ماهر برای شناسایی مبداء این هکرهای خارجی و همچنین انگیزه آنها ادامه دارد.

حمله هکرها به پایگاه اطلاعاتی رانندگان تاکسی اینترنتی ایران + عکس

بیشتر بخوانید: آذری جهرمی: آسیب پذیری اطلاعاتی یک تاکسی اینترنتی صحت دارد 

انتهای پیام/

تلاش هکرها برای افشای اطلاعات ۶٠ هزار راننده شرکت تاکسی اینترنتی در ایران  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات تپ سی درباره هک شدن سرورهای این شرکت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..