تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیانی: به پیروزی برابر سایپا احتیاج داشتیم/بازی با پرسپولیس یک فینال است

کیانی: به پیروزی برابر سایپا احتیاج داشتیم/بازی با پرسپولیس یک فینال استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره پیروزی برابر تیم سایپا اظهار کرد: ما به این برد احتیاج داشتیم و همه یکدل شده بودیم تا این بازی را پیروز شویم. متاسفانه در ۴، ۵ بازی گذشته توپ هایمان وارد دروازه نمی‌شد، اما بازیکنان ما با قدرت کار می‌کنند. خدا را شکر از دقیقه یک تا ۹۰ در این بازی تمرکز لازم را داشتیم و واقعا خودم افتخار می‌کنم که در کنار این بازیکنان هستم و انشالله این ۴ بازی باقی مانده هم بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.  

او درباره بازی حساس با پرسپولیس در هفته آینده گفت: بله این بازی فینال است و پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است و هوادارنش برای حمایت به ورزشگاه می‌آیند، اما ما هم سپاهان هستیم و بازیکنان و کادر فنی بزرگ داریم و هوادارانمان هم برای تشویق به ورزشگاه می‌آیند. انشاالله یک فوتبال جذابی را به نمایش بگذاریم و شرمنده هواداران نشویم.  

کیانی درباره اینکه هفته آینده فاصله امتیازی تان با پرسپولیس به ۲ امتیاز می‌رسد، گفت: انشالله و به امید خدا به این مهم دست می‌یابیم. به هر حال توانایی بازیکنان ما بالا است و اگر ۴، ۵ بازی اخیر ما را نگاه کنید ما ۲۰ موقعیت صددرصد را نمی‌زدیم، اما امروز موقعیتمان وارد دروازه شد و انشالله اگر موقعیت هایمان را برابر تیم پرسپولیس تبدیل به گل کنیم دست پر ورزشگاه آزادی را ترک می‌کنیم.  

هافبک سپاهان درباره اینکه نبود ایران پوریان چقدر می‌تواند در بازی با پرسپولیس تاثیرگذار باشد، بیان کرد: ایران پوریان بازیکن بزرگی است و یکی از بهترین دفاع راست‌های ایران است و خدا را شکر ما تیم بزرگی هستیم و هر کسی که جایگزین ایران پوریان شود به نحو احسن بازی می‌کند. تیم سپاهان مهم است و ما بازیکنان بزرگی داریم و سایر نفرات هر وقت به زمین مسابقه آمدند به نحو احسن بازی کردند و امیدوارم در ورزشگاه آزادی یک بازی خوب برابر پرسپولیس انجام بدهیم و شرمنده هواداران خود نشویم.  

بیشتر بخوانید:

عباسیان: ما هنوز از شکست برابر سپاهان در شوک هستیم/ برای آبروی سایپا و علی دایی بازی می‌کنیم

غلامپور: مقصر شکست سنگین سایپا مقابل سپاهان من بودم

شهباززاده: استحقاق پیروزی برابر سایپا را داشتیم

انتهای پیام/ 

اظهارات کیانی درباره پیروزی برابر سایپا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیانی: به پیروزی برابر سایپا احتیاج داشتیم/بازی با پرسپولیس یک فینال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..