تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع مشکل کمبود فضای آموزشی پایتخت تا سال ۱۴۰۰/ نیاز استان تهران به ۱۲ هزار کلاس درس

رفع مشکل کمبود فضای آموزشی پایتخت تا سال ۱۴۰۰/ نیاز استان تهران به ۱۲ هزار کلاس درسعلی شهری مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توسعه فضا‌های آموزشی استان و رفع مشکل کمبود فضا اظهار کرد: برنامه‌ای مدون با همت استاندار، خیرین و سازمان برنامه در نظر گرفتیم که در صورت تحقق این برنامه بخش عمده مشکلات در حوزه تامین فضای آموزشی تهران برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طی دوره‌اس ۴ ساله ۱۲ هزار کلاس درس باید احداث شود تا مشکل کمبود فضا در استان به حداقل ممکن برسد که طبق برنامه ریزی انجام شده از سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ این برنامه باید به سرانجام برسد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه در سال ۹۷، ۸۰ درصد هدفگذاری برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی محقق شده است، بیان کرد: پیش بینی می‌کنیم با همین روند می‌توانیم به بهبود وضعیت فضای آموزشی طی ۴ سال آینده امیدوار باشیم.

شهری درباره تامین اعتبار لازم برای توسعه فضا‌های آموزشی گفت: با توجه به اعتبارات دولتی در نظر گرفته شده و همراهی خیرین اعتبارات لازم برای پیشبرد برنامه‌ها تامین شده است؛ بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، احداث ۱۲ هزار کلاس درس تا سال ۱۴۰۰ مشکل کمبود فضای آموزشی در تهران را رفع می‌کند.

اولویت‌های توسعه فضاهای آموزشی در استان تهران

وی درباره اولویت مناطق برای احداث فضا‌های جدید آموزشی اظهار کرد: به طور کلی مناطق به ۲ دسته مناطق فرسوده و مناطق پرتراکم دسته‌بندی می‌شود که  در مناطق پرتراکم تعداد دانش آموزان بیش از استاندارد‌های در نظر گرفته شده برای هر کلاس است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران تاکید کرد: شهر تهران از جمله مناطق فرسوده‌ای است که نیاز به توسعه فضا‌های آموزشی دارد و شهرستان‌های استان همچون شهر قدس و شهریار از جمله مناطق پرتراکم نیازمند کلاس‌های جدید به شمار می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع مشکل کمبود فضای آموزشی پایتخت تا سال ۱۴۰۰/ نیاز استان تهران به ۱۲ هزار کلاس درس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..