تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت یوبی سافت به کلیسای نوتردام کمک مالی می‌کند

کمک مالی یوبیسافت به کلیسای نوتردام به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوشنبه آتش سوزی بزرگی در کلیسای تاریخی نتردام فرانسه اتفاق افتاد که بر اثر این آتش سوزی بخش عمده این کلیسا ویران شد. کلیسای نوتردام یکی از قدیمی‌ترین آثار باستانی کشور فرانسه است که زیباترین اثر در معماری گوتیک به شمار می‌رود. معماری گوتیک یکی از قدیمی‌ترین سبک‎‌های معماری مذهبی است که صرفا در کلیسا‌ها دیده می‌شود. ساخت این کلیسا از سال ۱۱۱۶ میلادی آغاز و تا سال ۱۳۴۵ میلادی طول کشید. این کلیسا سالانه ۱۳ میلیون جهانگرد را برای بازدید جذب خود می‌کند. اما برای بازسازی این بنای سوخته، بسیاری از شرکت‌ها قصد رساندن کمک مالی به این کلیسا را دارند.

شرکت یوبیسافت اعلام کرد قصد دارد ۵۶۴ هزار دلار برای بازسازی این کلیسا کمک کند. همچنین به دلیل وجود داشتن این کلیسای تاریخی در عنوان Assassin's Creed Unity، یوبیسافت این عنوان را برای پلتفرم کامپیوتر، در فرانسه تا تاریخ ۲۵ آوریل به صورت کاملا رایگان عرضه می‌کند. اما در این نسخه رایگان، شرکت یوبیسافت سعی کرده است خرابی‌های حاصل از این آتش سوزی را کاملا دقیق به نمایش بگزارد. این عنوان که  سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و پلتفرم کامیوتر منتشر شد ، دهمین نسخه از مجموعه اساسینز بوده که روایتگر انقلاب فرانسه است. مدیر استودیو یوبیسافت در فرانسه اعلام کرد: ما خواستیم این خرابی‌ها را با دقت بالا طراحی کنیم و تا حد زیادی هم توانستیم این کار ار انجام دهیم. به گفته این مدیر شرکت یوبیسافت، تنها تفاوت بین ساختمان حقیقی با نمونه مجازی آن در ابعاد است و فرق دیگری ندارد.

کمک مالی یوبیسافت به کلیسای نوتردام

شرکت یوبیسافت تنها شرکتی نیست که قصد دارد برای ترمیم این بنای تاریخی کمک کند. شرکت اپل قول داده است برای جبران این خسارات مبلغی را کمک کند همچنین شرکت دیزنی نیز متعهد شده است مبلغ ۵ میلیون دلار را صرف این کار کند. جدا از شرکت‌های مطرح در جهان، برنامه Badoo که از پیام رسان‌های اجتماعی به شمار می‌رود تمام سود ماه جاری خود ، از میان ۲۲ میلیون کاربرش را در این راه اهدا خواهد کرد. علاوه بر این خانواده‌های ثروتمند فرانسه نیز روی هم مبلغ ۲ میلیارد دلار را به کلیسای نوتردام کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: ساخت آخرین سکانس عنوان The Last of Us 2 به پایان رسید 

انتهای پیام/

کمک مالی یوبیسافت به کلیسای نوتردام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت یوبی سافت به کلیسای نوتردام کمک مالی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..