تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسجد سلیمان و روز‌های بعد از نوروز با فیروز/ جنگ اولی‌های ورزش برای آخر نشدن!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فیروز کریمی سرمربی این روز‌های تیم فوتبال مسجد سلیمان سابقه خوبی در حفظ تیم‌های ضعیف و در حال سقوط دارد، اما مسجد سلیمان به واقع تیم ضعیفی نیست، اما شاید برای ماندن در لیگ برتر فوتبال به چیزی بیشتری از فوتبال جنوبی نیاز دارد.

مسجد سلیمان و روزهای بعد از نوروز با فیروز / جنگ اولی های ورزش برای آخر نشدن!

فیروز کریمی با روش‌های منحصر به فرد خود و تزریق روحیه به بازیکنان این تیم می‌تواند این ماموریت را به پایان برساند اگر شرایط بر وفق مراد باشد مرد همیشه طناز فوتبال ایران باز هم جایگاه خود را در سر مربی گری یک تیم به رخ فوتبال ایران می‌کشد.

فیروز کریمی آخرین مربی ایرانی و خارجی است که توانسته ایران را به قهرمانی در آسیا برساند و حفظ مسجد سلیمان در لیگ برتر از قهرمانی تیم پاس در آسیا دشوار‌تر نیست.

مسجد سلیمان بعد از اینکه با محمود فکری به لیگ برتر فوتبال صعود کرد به عبدالله ویسی معروف به گواردیولای ایران سپرده شد، اما نتایج نه چندان قابل قبول این مربی با وجود اینکه قهرمانی لیگ برتر با استقلال خوزستان را در کارنامه داشت دلیلی برای برکناری او بود و پس از آن مرزبان دستیار سابق افشین قطبی در پرسپولیس و سرمربی سابق پدیده و چند تیم دیگر، نیمکت مسجد سلیمان را تسخیر کرد تا در نهایت با وجود جرقه‌های از فوتبال زیبا و نتایج خوب باز هم دردی از این تیم دوا نشود و مهد فوتبال ایران دغدغه‌ی اصلی اش بقا در لیگ برتر فوتبال باشد.

مسجد سلیمان و روزهای بعد از نوروز با فیروز / جنگ اولی های ورزش برای آخر نشدن!

مسجد سلیمان و هوادارانش عاشق فوتبال هستند و این را در التهاب نفس هایشان در طول نود دقیقه می‌شود حس کرد.

فیروز کریمی آمده است تا کورسوی امیدی برای این هواداران عاشق باشد و الحق که او راه‌های زیادی برای رسیدن به اهدافش دارد و شاید در ایران لقب آقای خاص برای او برازنده باشد.

مسجد سلیمان در طول تاریخ ایران بار‌ها نامش در اولین‌ها آمده است و با ورزش و به خصوص فوتبال غریبه نیست. از اولین باشگاه گلف برای بانوان تا اولین تیم دوچرخه سواری و سازنده اولین استخر شنا در ایران و تاسیسی اولین باشگاه‌های والیبال و پینگ پنگ، راگبی و فوتبال، اسکواش و سوار کاری و اولین زمین رسمی فوتبال در ایران و خاورمیانه که سر آمد این شهر و مردمان ورزش دوست آن است.

مسجد سلیمان و روزهای بعد از نوروز با فیروز / جنگ اولی های ورزش برای آخر نشدن!

شهر اولی‌ها در ورزش این روز‌ها برای آخر نشدن می‌جنگد و استحقاقش را دارد.

فیروز کریمی در اولین گام باید با استقلال خوزستان دیگر رقیب جنوبی و هم استان خود بازی کند که این دیدار می‌تواند برای هر ۲ نامزد جنوبی سقوط حائز اهمیت باشد.

بیشتر بخوانید:

سپاهان به دنبال بازگشت به رده سوم جدول/ کریمی به دنبال اولین برد روی نیمکت نفت مسجد سلیمان

تمدید قرارداد کریمی در گرو ماندن در لیگ برتر

اولین تمرین نفت مسجد سلیمان زیر نظر کریمی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسجد سلیمان و روز‌های بعد از نوروز با فیروز/ جنگ اولی‌های ورزش برای آخر نشدن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..