تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه سایپا رضا علیاری را اخراج کرد

باشگاه سایپا رضا علیاری را اخراج کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران از ساعت ۱۹ امروز (پنج شنبه) در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف سپاهان اصفهان رفت و در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب میهمان خود شد.

یکی از نکات عجیب این بازی غیبت رضا علیاری، مدافع میانی سایپا بود که در ابتدا این شائبه مطرح شد که شاید علی دایی به دلیل اشتباهات او در بازی با پرسپولیس قید استفاده از علیاری را زده و حتی او را در فهرست بازیکنان ذخیره تیمش برای بازی با سپاهان هم قرار نداده است.

با این وجود دایی در نشست خبری پس از بازی با سپاهان دلیل غیبت علیاری را فاش کرده و اظهار داشت: علیاری به دلیل درگیری با یکی از عوامل باشگاه سایپا با تصمیم مدیران این باشگاه برای بازی با سپاهان از تیممان اخراج شد. تصمیمات غلطی در این زمینه اتخاذ شد تا ما نتوانیم‌ از علیاری استفاده کنیم. به دلیل رعایت مسائل اخلاقی از او صرف‌ نظر کردیم چرا که مسائل اخلاقی برای ما مهمتر از نتیجه است. با اینکه در خط دفاعی بازیکن خاصی نداریم، اما تابع باشگاهیم و به دلیل بی‌احترامی او را کنار گذاشتیم. البته عامل اخراج علیاری افراد دیگری هستند که آن‌ها هم از باشگاه اخراج شدند. در کل حق نداریم به کسی بی احترامی کنیم.

با این وجود هفته کابوس وار علیاری تکمیل شد و این مدافع پس از اتهام‌هایی که برخی‌ها پس از بازی با پرسپولیس علیه او در فضای مجازی مطرح کردند از تیم سایپا هم اخراج شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سایپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه سایپا رضا علیاری را اخراج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..