تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Snooker 19 برای کامپیوتر

نسخه کامل بازی Snooker 19 به همراه کرک سالم SKIDROW در ۱۷م آپریل ۲۰۱۹ منتشر شد. این بازی ادعا دارد که به عنوان ویدیوگیم رسمی مسابقات جهانی اسنوکر حضور یابد اما نتوانسته نمرات مثبتی را از سمت گیمرها دریافت کند. بازی اسنوکر ۱۹ اثری از استودیو Lab42 می باشد که Ripstone آن را در شبکه استیم منتشر کرده است. بازی Snooker 19 بوسیله‌ی موتور بازیسازی «آنریل ۴» (Unreal 4) ساخته شده و برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد. بازی Snooker 19 دارای تمامی ۲۵تورنمنت رسمی اسنوکر در سرتاسر دنیاست که در پکن، Alexandra Palace، Crucible Theatre و … تا به حال برگزار شده است. در ضمن، شما می توانید از بخش مسابقات آنلاین بازی لذت ببرید و یا با دوستان خود در حالت آفلاین این بازی را تجربه کنید.

تمامی ستارگان دنیای اسنوکر در این بازی شبیه سازی شده اند و ۱۲۸پلیر اصلی لیگ های جهانی از قبیل Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui و سایر اسطوره ها مانند Ken Doherty در این بازی حضور دارند. شاید این بازی دارای اشکالات متعدد باشد، اما تا به حال شاهد چنین شبیه سازی دقیق و جذابی برای مسابقات اسنوکر نبوده ایم و می توان بازی Snooker 19 را بهترین شبیه ساز اسنوکر تا این لحظه دانست. شما می توانید به عنوان یک فرد مبتی شروع کرده و کم کم رشد کنید تا بتوانید به اسطوره ای جدید در ورزش بیلیارد اسنوکر تبدیل شوید. شما باید در رنکینگ ها بالا بیایید، پاداش های پولی دریافت کرده و لیست افتخارات خود را گسترش دهید تا بتوانید جوایز متعددی را برای خود آنلاک کنید.

Snooker 19 REPACK PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Snooker-19

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Snooker-19 اسکرین-شات-بازی-Snooker-19 اسکرین-شات-بازی-Snooker-19 اسکرین-شات-بازی-Snooker-19 اسکرین-شات-بازی-Snooker-19 اسکرین-شات-بازی-Snooker-19 info

Play in every officially licensed tournament as any of the top 128 players in the world including: Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui and legends of the sport like Ken Doherty and Jimmy White. This is the most authentic simulation of the sport ever created, with TV-style presentation and commentary, true-to-life physics and advanced artificial intelligence.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: 3-4130T Dual-Core (3M Cache, 2.9GHz)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX GPU 2GB GDDR5

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: i5-4460 3.20GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Snooker 19 برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..