تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوب برای پرسپولیس از دیدار سپاهان - سایپا

تیم فوتبال سپاهان با وجود پیروزی برابر سایپا لطمه بزرگی برای دیدار با پرسپولیس خورد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر، در ادامه رقابت‌های فوتبال هفته بیست و ششم از ساعت ۱۹ امروز تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان سپاهان بود که در پایان شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند حریف خود را ۵ بر ۲ شکست دهند.

در دقیقه ۶۳ این دیدار محمد ایران پوریان مدافع راست تیم سپاهان که یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم است به دلیل دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد تا دیدار هفته بیست و هفتم تیمش برابر پرسپولیس را از دست بدهد.

خبر خوب برای پرسپولیس از دیدار سپاهان - سایپا


سپاهان با ۵۰ امتیاز یکی از تعقیب کنندگان پرسپولیس ۵۵ امتیازی است و دیدار هفته آینده این دو تیم می‌تواند تا حدود زیادی سرنوشت قهرمانی را مشخص کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوب برای پرسپولیس از دیدار سپاهان - سایپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..