تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه جشنواره فیلم دانش‌آموزی «بینش» برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره فیلم دانش‌آموزی «بینش» برگزار می‌شودبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام روابط عمومی دبیرخانه جشنواره مستقل فیلم کوتاه دانش‌آموزی بینش، مراسم پایانی این جشنواره با اکران بیست فیلم برتر برگزار خواهد شد.

در این مراسم پس از اکران بیست فیلم برتر دانش‌آموزان سراسر کشور، تندیس‌ها و دیپلم‌های افتخار به برگزیدگان اهدا می‌شود.

در جشنواره یازدهم، دانش‌آموزان فیلمساز از ۴۴ شهر و روستای ۲۲ استان شرکت کرده و در دو بخش داستانی و مستند به رقابت پرداختند.

رضا بهزادیان - دبیر یازدهمین دوره جشنواره بینش - اسامی هیات داوران این دوره را به این شرح اعلام کرد: الهه آرانی حصاری، نسیم رفیعی، سارا نامجو، محسن پورهاجریان، رحمان حاصلی، مازیار رضاخانی، علی‌اکبر زین‌العابدین، عظیم فلاح و سیدجواد یوسف‌بیک.

شماری از چهره‌های مطرح فرهنگی از جمله سینماگران، نویسندگان، آهنگسازان، مدیران آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم در کنار کودکان و نوجوانان خواهند بود.

آیین اختتامیه جشنواره بینش روز جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پارک اندیشه، فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان در این مراسم، آزاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه جشنواره فیلم دانش‌آموزی «بینش» برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..