تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان فروش آیفون در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۹، کمتر از حدانتظار بوده است

تحلیلگران در فاصله‌ی باقی‌مانده تا انتشار گزارش مالی اپل، تخمین زده‌اند میزان فروش گوشی‌های آیفون در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹، کمتر از حدانتظار بوده است.

اپل در روزهای پایانی ماه جاری میلادی، گزارش مالی مربوط‌به سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ را منتشر خواهد کرد. در فاصله‌ی باقی‌مانده تا انتشار این گزارش، برخی تحلیلگران پیش‌بینی درباره‌ی موضوع یادشده را آغاز کرده‌اند. یکی از مؤسسه‌های تحقیقاتی که گزارش مالی اپل در بازه‌ی زمانی مذکور را پیش‌بینی کرده، دیدگاهی منفی به عملکرد آیفون در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ دارد.

اُتی‌آر گلوبال (OTR Global)، یکی از شرکت‌های تحقیقاتی شناخته‌شده، اخیرا گزارش جدیدی منتشر کرده و در آن مدعی شده که اپل توانسته در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، بین ۳۷ میلیون تا ۴۲ میلیون دستگاه آیفون را به‌دست مشتریان برساند. این درحالی است که تحلیلگران وال‌استریت انتظار داشتند در این بازه‌ی زمانی، رقم فروش ۴۰ میلیون تا ۴۵ میلیون دستگاهی برای آیفون ثبت شود.

اُتی‌آر گلوبال می‌گوید ازطریق برخی منابعش توانسته نظرسنجی مهمی در بین مدیران اجرایی ۱۸ تأمین‌کننده‌ی آسیایی اپل برگزار کند و از آن‌ها درباره‌ی میزان سفارش‌های آیفون در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹، سؤالاتی کند. این مؤسسه مدعی است نتایج به‌دست‌آمده ازطریق این نظرسنجی، به عملکرد کمتر از حدانتظار آیفون‌ها اشاره می‌کنند. این مؤسسه‌ی تحقیقاتی عملکرد کمتر از حدانتظار آیفون‌های جدید را تاحدزیادی به تقاضای کم برای گوشی‌های آیفون ۱۰ آر و آیفون ۱۰ اس نسبت می‌دهد.

آیفون 10 اس مکس / iPhone XS Max

نباید فراموش کنیم اپل رقم دقیق فروش آیفون‌هایش را به‌صورت عمومی منتشر نمی‌کند و این، یعنی احتمالا هیچ‌گاه نخواهیم فهمید میزان فروش آیفون‌ها در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۹، چقدر بوده است. اپل در سه‌ماهه‌ی گذشته نیز مجبور شده بود به‌دلیل تقاضای کمتر از حدانتظار برای آیفون‌ها، پیش‌بینی‌های خود را از میزان درآمد کسب‌شده کاهش دهد.

اپل در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۱۹، به موضوعات مهمی اشاره کرده بود؛ ازجمله کسب درآمدی بین ۵۵ میلیارد تا ۵۹ میلیارد دلار و هزینه‌های عملیاتی معادل ۸.۵ میلیارد تا ۸.۶ میلیارد دلار. گفتنی است اپل توانسته بود در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸، ۶۱.۱ میلیارد دلار درآمد کسب کند. این شرکت در همین بازه‌ی زمانی، ۵۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه آیفون و ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار دستگاه آیپد و ۴ میلیون و ۷۰ هزار دستگاه مک بفروشد. 

اپل در ۳۰‌آوریل‌۲۰۱۹ (برابر با ۱۰اردیبهشت‌۱۳۹۸) گزارش مالی مربوط‌به عملکرد خود در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ را منتشر خواهد کرد. این شرکت قصد دارد گزارش مالی مذکور را در جریان پخش زنده‌ای ازطریق وب‌سایت رسمی خودش با رسانه‌ها به‌اشتراک بگذارد. این مراسم کوچک در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به‌وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این پیش‌بینی‌ها چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان فروش آیفون در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۹، کمتر از حدانتظار بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..