تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید صفحه اینستاگرامی فاکس اسپورتس از علی دایی +عکس

تمجید صفحه اینستاگرامی فاکس اسپورتس از علی دایی +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی بهترین گلزن جهان در رقابت های ملی همچنان با اقتدار عنوان آقای گل ادوار جام ملت ها را به خود اختصاص داده است.

شهریار فوتبال ایران که در سه دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پیراهن تیم ملی ایران را بر تن داشت، با به ثمر رساندن ۱۴ گل با اختلاف فاحش نسبت به حریف کره‌ای خود عنوان برترین گلزن رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است و به همین دلیل صفحه اینستاگرام فاکس اسپورتس با انتشار پستی از علی دایی به عنوان رکوردار بیشترین گل زده در تاریخ جام ملت‌های آسیا یاد کرد.

صفحه اینستاگرام فاکس اسپورتس نوشت: «علی دایی با ۱۴ گل رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ جام ملت‌های آسیا»

تمجید صفحه اینستاگرامی فاکس اسپورتس از علی دایی +عکس

گفتنی است بعد از دایی از ایران، لی دونگ گوک از کره جنوبی با ۱۰ گل، نائوهیرو تاکاهارا از ژاپن با ۹ گل، جاسم الهویدا از کویت و یونس محمود از عراق مشترک با ۸ گل در رده بعدی برترین گلزنان تاریخ جام ملت‌ها ایستادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید صفحه اینستاگرامی فاکس اسپورتس از علی دایی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..